3 veckor...

...blir lillbruttan idag. Känns sjukt att hon redan är 3 veckor, stora damen ju, samtidigt som det känns som att hon alltid varit hos oss...
Dagarna bara springer iväg och det känns inte som att jag hinner göra nåt alls.
Nu ikväll har jag faktiskt tagit mig tid till att sitta lite med symaskinen. Hade bestämt med Petrus innan att han skulle ha Molly så att jag kunde få sy lite, hon är nämligen oftast vaken en stund kvällstid. Men inte idag förstås. Hon somnade vid 18-tiden och sover fortfarande!!! Är rädd att hon har tänkt att hålla mig vaken inatt istället, inte för att det hänt nån gång, men nån natt ska väl vara den första...

Från det till nåt helt annat.
När jag blev gravid, eller kanske det till och med va innan jag blev gravid, så såg jag för mig att ha en liten en och vara mammaledig över sommaren. Såg framför mig hur jag och barnen ungefär skulle bo på Kågebadet och ha hur mysigt som helst. Min besvikelse va enorm då det efter många om och men blev beslutat att badet skulle läggas ner och alltså inte öppna alls i sommar. Har halva våren gått och funderat på varför man inte gjorde nåt åt det där, verkade inte vara nån som brydde sig eller protesterade alls, och själv gjorde jag ju heller inte nåt åt det, så jag ska ju egentligen inte klaga.
However, gissa vem som är mest lycklig på denna jord över att badet nu kommer att ha öppet i sommar!!! :-D
Tack vare alla arbetsvilliga Kågebor.
Så ni som inte ha nåt för er på lördag. Ta skurhink, borste, trasa mm och kom till Kågebadet och hjälp till så att våra barn ska få bada där i sommar!! ;-)

Det va allt för idag.

Imorgon väntar tandläkarbesök för 3-åringen. Spännande.


Kommentarer
Postat av: Ida

Åh vad kul att badet för vara öppet i sommar för er och alla andra som brukar besöka det. Hur blir det dom kommande sommarna, är detta sista?

2010-06-17 @ 23:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0