Första leendet :-)

Igår gav hon mig det första leendet, eller lett har hon ju gjort tidigare också, men nu va det "på riktigt". Jag satt och pratade med henne och gulligullade och så gav hon mig sötaste flinet ever. Hela 3 gånger!!! :-)
Åh man blir så varm i mammahjärtat för minsta lilla grej :-)

Annars så har vi det lite jobbigt här med Mollys mage. Eller det är väl hon som har det jobbigt rättare sagt. Denna jäkla magknip...
Hennes förkylning gör det inte bättre heller. När hon ligger ner så låter hon som en liten gris. Hoppas att det snabbt går över. Tyvärr så börjar jag och Petrus känna oss lite småkrassliga också och Alicia är också småförkyld. Det va hon som startade det hela ;-)

Nu ska jag ta och göra mig klar och så ska jag och lilla damen ta ett litet stadsbesök.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag köpte semperdroppar och gav Emmet när han hade magknip. Tycker att de funkade riktigt bra. De är rätt dyra men det är det värt alla gånger! Hoppas det blir bättre.

2010-06-23 @ 17:01:05
URL: http://maltelisa.blogspot.com
Postat av: Lisa

Om jag inte minns fel så kostade de 180:- Jag köpte dem på apoteket och har faktiskt ingen aning om ifall de finns i andra affärer men kanske alvedon och sånt kan man ju köpa på Ica iaf.

2010-06-23 @ 20:06:58
URL: http://maltelisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0