Full fart.

Det finns verkligen inte tid för nåt slappande här längre. Inte med en 3-åring och en bäbis i huset :-)

Idag medan Alicia va på dagis, sin sista innan semestern så passade jag och Molly på att fara till stan och göra lite ärenden. Köpte lite tyg och ett par jeans till Alicia och så fick jag mig ett till par solglasögon. Dom behövs flera av :-) Jag är nämligen en sån som helst har på mig solglasögon dygnet runt.
Egentligen hade jag flera saker som jag skulle köpa, men hittade inte det jag skulle ha. Så typiskt... Sen så räckte inte tiden till heller :-)

Nu ikväll har det varit full fart också och det är inte föränn nu som jag sätter mig ner och kan pusta ut.
Har plockat bort, tvättat, badat båda barnen & märkt loppisgrejjer. Ser kanske inte ut att vara så mycket, men allt tar sin lilla tid. Speciellt då man har en liten en som grinar stup i kvarten.
Imorgon är det jag som står utanför Apoteket när dom öppnar :-)

Först Alicia, sen Molly och nu verkar förkylningen kommit till mig också. Attans å... Men så länge det är en vanlig förkylning så överlever jag nog ;-)

Måste bara berätta om en liten olycka som hände idag när Molly skulle bada.
Jag hade spolat upp vatten i hennes balja och precis droppat i barnolja då Alicia som står bredvid på sin pall (står på första trappsteget) tappar balansen och ramlar rakt ned i baljan med huvudet före. Fast hon hann ta emot sig med händerna också... Hon började förstås gråta, mest för att hon blev rädd, och hemsk mamma som hon har så kunde jag inte låta bli att småfnissa medan jag tröstade henne. Det såg ju sååå roligt ut ;-) Skulle verkligen fått det på film :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0