Lördag.

Idag så har jag och Alicia varit på joypeak. Det va ju inte det bästa vädret, men vi begav oss dit i alla fall.
Det va massor med hoppborgar där, men trots en massa tjat, gnäll och tårar så fick inte Alicia hoppa. Alla som hoppade va helt dyngsura och det sprutade vatten då dom hoppade. Hade det varit lite värme i luften hade det ju inte gjort lika mycket, men jag ville inte riskera att Alicia ska bli sjuk. Så nu har jag lovat henne en tur till Leos istället :-)
Hon fick i alla fall klappa både kanin och katt, få en ansiktsmålning och sist med inte minst se clowner och få en ballong av dom...sen körde vi hem igen.

Fyndade dessa på loppisen som va där.



Det är ljuslyktor på ca 1 dm som jag gav en tia för. Är dom inte helt underbara!! :-)
Dom ska dock få en liten makeover, nån som kan gissa vad jag ska göra med dom? ;-)

Ikväll så har vi haft middagsbesök. Mamma och pappa har varit här...
Till middag så blev det grillad fläskfilé, potatisgratäng och en sallad och till efterrätt glass och varma hallon till. Väldigt enkelt och underbart gott!!!

Sen så har symaskinen gått varm ikväll. Lite mössor har det blitt :-)



Dom gröna och rosa mössorna blir inte alls rättvisa här på bild. Dom är mycket finare i verkligheten!!!

Nä nu ska jag skynda mig att krypa isäng med mina älsklingar. Dröjer säkert inte alltför länge innan lillgumman vill äta lite.

Natti.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Såg dig inte på joypeak, vi var också där! Malte fick inte heller hoppa även om han ville väldigt gärna. Men ansiktsmålning och popcorn blev det iaf.

Tycker lite synd om de som hade loppisbord, sakerna blev nu nästan förstörda av allt regn, ugglorna var söta, gissar att du ska sprayfärga dem kanske vita eller svarta!

2010-06-20 @ 08:11:28
URL: http://maltelisa.blogspot.com
Postat av: mamma

Hej

Tack för i går .Maten var jättegod.Underbar helt enkelt.

Hann du verkligen så många mössor?

Bra jobbat.

ha en bra dag Kram

2010-06-20 @ 09:13:50
Postat av: Emmeli och Mio

Vilka fina mössor!

Jag vill beställa två stycken till Mio tror jag :)

Var ser man alla dina tyger, är det på den andra bloggen? Hur mycket blir det och vad är ditt kontonummer? :)

2010-06-20 @ 11:01:29
Postat av: Ida

Ugglorna är helt underbara! Jag skulle fara men när jag såg vädret så orkade jag inte, roligare nästa år för Alva nu är hon inte så medveten än. Du är så duktig på att sy!

2010-06-20 @ 13:17:29
URL: http://varatlillahjarta.blogg.se/
Postat av: Emma

Åhh jag älskar dom prickiga mössorna!! Svartvitprickig kan det bli till Knutte :-) Ugglorna var väldigt coola

2010-06-20 @ 14:33:56
URL: http://emsie.blogg.se/
Postat av: theresela

gissar att dina ugglor ska få säg lite vitfärg på sej...blir säkert jääte snyggt dom var ju riktigt söta kram

2010-06-20 @ 20:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0