Nya tyger...

...damp ner i postlådan idag. Wihoo... Alltid lika kul :-)





Av elefanttyget blir det att sy nå fina klänningar till småtjejerna och av uggletyget blir det mössor. Köpte dock bara liiiite av det så det räcker bara till 3 st, så det är först till kvarn som gäller :-)

Har varit och hämtat ett bord och 3 pinnstolar idag. Tyvärr så har jag och P så totalt olika smak då det gäller heminredning och möbler så han tyckte förstås att dom va dödsfula. Åh så less jag blir. Jag som hade så stora planer :-(

Ska ta och krypa isäng alldeles strax då jag är så trött och har en väldans huvudvärk. Har ändå inte nåt bättre för mig. Kanske kan känns mig utvilad imorgon då för en gångs skull :-)


Kommentarer
Postat av: Martina

Jätte fina tyger! :) Gillar uggletyget skarpt! Äh, genomför dina planer ändå, karlarna får ju bestämma över tv:n så då tycker jag att sånna saker är våra beslut ;)

2010-06-22 @ 14:48:00
URL: http://litenlycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0