Presenter...

Har faktiskt inte haft mycket besök alls hittills vilket varit riktigt skönt, men några besök har vi hunnit med och en massa fina presenter har lilla Molly fått också.



Ett sött set från Lindex fått av Lidde, Matte, Martina och Alina



Polarn o Pyret body +  sockar, deggellapp och jeansleggings från kusinerna i skåne.



Och sist med inte minst en tummen-filt, kaninspeldosa och en snuttefilt från Johanna och Andreas.



När jag ändå håller på att lägga upp bilder tänkte jag visa Alicias nya skor som jag beställt med Johanna som varit en tur till Turkland.



Nu kallar sängen. Natti.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vill bara säga att jag tycker det är jättekul att du fortsätter blogga:-) Du har så fina tjejer och det är så kul att se så många bilder.

Fina presenter Molly har fått, och ursnygga mini converse. Vill å ha:-)



Stor kram till er alla!

2010-06-06 @ 15:18:30
URL: http://johannamariastrand.blogg.se/
Postat av: Tess & Theo

Vilka fina presenter!



Snygga skor!

2010-06-07 @ 10:37:44
URL: http://mtt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0