Torsdag.

Idag är lillgumman 2 veckor. Sjukt vad fort tiden går...
Allt funkar då bara bra med Molly. Hon äter, sover, kissar, bajsar osv som bäbisar gör. Hon äter ca 2 gånger om natten och än så länge så har det bara varit så att hon ätit och sen somnat om direkt och det är jag väldigt tacksam över.
Storasyster är fortfarande väldigt stolt och springer och kramar och myser med lillasyster stup i kvarten. Hon visar ingen svartsjuka, men hon har blivit förändrad. Liiite mer trotsig och har svårt att sova på kvällarna. Hon vill helst vara med oss och tjatar om att få sova i soffan... Men det är ju ingenting jämfört med hur det kunde varit.

Idag har vi varit och kollat på cirkusdjuren. Flickornas morbror följde också med. Det blev en liten besvikelse (för mig) för i år va dom i en hockeyrink och i fjol på fotbollsplan. Då stod alla barnen och matade dom. Nu så låg kamelerna i mitten av rinken och va inte alls intresserade av oss som stod runtom. Sen va det färre djur än i flöj också... Aja, Alicia tyckte att det va kul och det är ju huvudsaken :-)











Det kanske inte syns så väl, men på sista bilden så gömmer det sig elefanter i bakgrunden. Dom va roliga att se :-)

Från det till nåt helt annat :-)
Igår då jag ställde mig på vågen så visade den - 0,1kg (från startvikten innan graviditeten). Kan inte förstå att kilona bara rasat av sådär. Det hade jag verkligen inte räknat med, att jag på mindre än 2 veckor efter förlossningen skulle vara av med alla graviditetskilon. Lovely :-)
Nu får jag ta och börja promenera dagligen eller nåt så kanske det fortsätter att gå åt rätt håll :-)

Kommentarer
Postat av: signe

Kul med så många inlägg att läsa ifatt efter 2 veckors semester =) Och mysigt med lite bilder på Molly, så himla söt!

2010-06-11 @ 22:29:20
Postat av: Martina

Tiden går alldeles för fort! Grymt roligt att ni kommer på midsommar :) Kommer bli en bra och mysig midsommar där uppe!

2010-06-12 @ 13:25:13
URL: http://litenlycka.blogg.se/
Postat av: Tess & Theo

Vi hade Laban-skyddet även till Theo. Det är ju så äckligt dyrt så man vill helst inte köpa nytt =)



Jag tror hon kommer onsdag....Nästa vecka...



Jag trivs bra,trots att det är orenoverat. Har förstått att så länge jag är gravid så finns det varken ork eller engagemang (stavning) till sånt. Även fast jag vill så mycket. Det kommer att ta ett tag innan vi får något gjort. Men så får det bli. Vi har iaf fått vårat hus nu =)

2010-06-14 @ 17:15:08
URL: http://mtt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0