Gårdagen...

...va verkligen fullspäckad.
Först och främst så fick jag ett meddelande mitt i natten (04.20!!)om att biljetterna släppts till Loppisen i Arcushallen i Luleå...så det va bara att pallra sig upp och boka biljetter till min kära mor som fortfarande är i Indien.
När jag sen äntligen somnat om så hann jag bara sova ca 2 timmar tills jag vaknade av att jag va blöt. Alicias blöja hade läkt i våran säng, så mina trosor va alldeles bröta av hennes kiss. Inte speciellt trevligt. Och sen så fick jag jobbmeddelande. Kan ju erkänna att jag inte kände mig speciellt utvilad :-( Ville helst inte jobba, men då jag fick erbjudande om hela veckan kunde jag ju bara inte tacka nej, så det va bara att pallra sig upp och fara till stan.

Har senaste dagarna haft sån huvudvärk, så jag ringde till bm bara för att höra om det är vanligt när man är gravid. Det hjälper inte ens då man tar Alvedon. Frustrerande och framförallt jobbigt att gå med huvudvärk hela tiden :-(
Hon ville att jag skulle komma upp så dom fick ta lite prover, så jag blev tvungen att gå från jobbet en stund för att hinna upp på sjukhuset en sväng.

När jag äntligen slutade jobbet så va det raka vägen hem och byta kläder för att sen lämna Alicia och fara till sjukhuset igen för sista informationsmötet som handlade om amning.
Kändes inte så nödvändigt att vara där måste jag säga, men nu har vi i alla fall fått lite info om det ;-)
Sen for vi och hämtade hem vårat lilla charmtroll :-) Hann ju knappt träffa henne alls igår och idag kommer jag knappt att träffa henne heller då vi ska på "filmkväll" på Alicias dagis ikväll.
Dom har tydligen gjort nån film om/med barnen som vi föräldrar ska få se. Spännande.

Nu ska jag ta och skynda mig in i fikarummet och få i mig lite kaffe så att jag vaknar.


Måste ju passa på att gratta Matte och Martina som blivit föräldrar till en liten tjej... och även Therese och Daniel som blivit föräldrar till ne liten grabb :-)

Man längtar ju inte mindre nu vill jag lova ;-)


Kommentarer
Postat av: Linn och Felicia

va skönt att ha kollat upp det där med huvudvärken=)



och jaa, kan det inte bli maj snart så vi också kan få våra bebbar!!!!!!!!! =)



kram

2010-03-16 @ 15:21:10
URL: http://linndahlback.blogg.se/
Postat av: Tess & Theo

Visst längtar man massor! Jag kan inte sluta pilla på vagnen och barnkläderna jag har här.



Jobbigt att ha huvudvärk. Och speciellt då inte alvedonen funkar!

2010-03-16 @ 16:45:16
URL: http://mtt.blogg.se/
Postat av: mamma

Skicka en hälsning till de ny blivna föräldrarna från mig och önska de lycka till

2010-03-17 @ 15:07:54
Postat av: mamma

skicka en hälsning till de nyblivna föräldrarna från mig å önska de lycka till

2010-03-17 @ 15:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0