Hemma...

...efter en helg i Malå som inneburit mååånga timmar ute, skoter-VM, madrassåkning, mat, bastu, lek i lekparken, godis, massor med snö, grilla korv, brasse-race, fest (för vissa) osv...
En bra helg med andra ord.
Kunde dock fått vara lite kallare fredagen, för det blev väldigt blött när det snöade massor och va plusgrader.
Sen så har jag känt mig som en zombie, speciellt fredagen. Fick sova länge och ändå så va jag så trött att jag blev tvungen att gå och lägga mig mitt på dagen också.
Alicia har haft det jättebra hon också och ville verkligen inte hem igår då det va dags att fara. Som tur är så dröjer det inte länge innan vi åker dit igen. Redan på torsdag beger vi oss :-)

Sen har min kära sambo passat på att fylla år i helgen också...så igår va det kalas. Det blev över en bit tårta som bara står och väntar i kylen, en tårta som jag och Alicia bakade. Jag gjorde själva tårtan, men lite hjälp från henne och hon gjorde det yttre av tårtan. Hon själv valde att den skulle bli rosa, det va hon väldigt snabb på att bestämma :-) Hon va också väldigt snabb på att berätta om överraskningen till P också även om hon lovade att hon inte skulle göra det. Hon har som inte förstått det där med att man inte ska berätta sånt ;-) Sötungen...
Sen så fick den en massa godisar på ovansidan. Mycket fin....och mycket god!!

Nå bilder blir det inte den här gången, för kameran togs aldrig fram under helgen så det snöade hela tiden. Det blir ju så dåliga bilder då... Så ni får nöja er med uppdatering i text den här gången :-)

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad härligt att få vara i Malå och bara njuta av vintern. Då man är hemma blir man lätt handlingsförlamad. Blir ni i Malå hela påsken?

2010-03-29 @ 12:09:47
URL: http://emsie.blogg.se/
Postat av: Emma

Härligt! Hoppas solen tittar fram lite mer i helgen :-)



Vi hade tänkt åka till Kattisavan, men då skulle Ds morbror m fam dit och då ryms vi inte:-( Så det blir nog att vara här hemma i trakterna och hitta på nåt. Är vädret bra åker vi nog till stugan i Tåme. Skönt bara att få vara ledig :-)

2010-03-29 @ 15:56:29
URL: http://emsie.blogg.se/
Postat av: Linn och Felicia

men vad kul och åka bort och bara njuta...det är roligt med bilder,men som du sa så blir de lite dåliga kort om de snöar...förresten, en magbild snart då?? :)



kram

2010-03-29 @ 16:16:50
URL: http://linndahlback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0