Klädbytardag.

Klädbytardagen idag va mycket bättre än igår!
Gjorde endel fynd...

     

1. Blingo klänning 30 kr
2. Mikk-line overall 50 kr
3. Molo bodysuit 10 kr
4. Tunika 10 kr



Sen hittade jag även en hel del me&i-kläder. Mamma tröjorna är jag väl osäker än på hur jag ska göra med. Funderar på att klippa sönder och sy nåt fint av dom, men vi får se :-)

1. Vit velourklänning 30 kr
2. Kanin t-shirt 20 kr
3. Blommig tunika 20 kr
4. Sköldis t-shirt 20 kr
5. Bil t-shirt 20 kr
6. Hängselbyxa 30 kr
7. Blom/prick tunika 30 kr
8. Ros t-shirt 10 kr
9. Sköldis tunika 30 kr
10. Sega råttor tunika 35 kr

Orkade inte fota allt, utan det här va "dom speciella" kläderna. Köpte även vanliga sommarkläder och dagiskläder... Måste tillägga att mycket av mina fynd dessutom va i nyskick!!! :-)
Åh vad jag älskar sånna här dagar dp man fyndat. Man mår verkligen som en prinsessa då ;-)
Nu längtar jag redan till Arcushallen, för där har jag tänkt att fynda ännu mer... Synd bara att det är en månda kvar. Men en månad går fort.

Nä nu finns inte tid att sitta här nå mer. Ska iväg och träffa min kusin med barn som är här uppe och hälsar på.
Tjing.


Kommentarer
Postat av: mamma

visst är det härligt att fynda.håller med dig.

2010-03-21 @ 21:24:21
Postat av: Emma

Wow vilka fynd! Åhh vad jag ångrar att jag missade klädbytardagen i Drängs. Jag hade ju tänkt fara men 30-års festen i lördags satte för djupa spår.. typiskt

2010-03-22 @ 16:37:06
URL: http://emsie.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jo, jag var i drängsmark, såg en skymt av dig i kön, men jag var själv och hade med mig malte så det blev en snabbis, hafe dock velat stanna längre för det fanns ju massor av fina kläder, hittade lite till bebisen men i maltes storlek tyckte jag inte att det fanns så mkt, mest för flickor.

Hoppas på att kunna fara till arcus i april men jag kommer ju att ha en nyfödd då mest troligt så vi får se hur det blir.

2010-03-22 @ 19:41:55
URL: http://maltelisa.blogspot.com
Postat av: Johanna

Åh vad massa fint. Härligt det är att få fynda så :-)

2010-03-22 @ 21:18:09
URL: http://johannamariastrand.blogg.se/
Postat av: Ida

Oj vilka fynd!!Jag var i Ske-hamn och fyndade ganska mycket också! Alltid kul!

2010-03-22 @ 22:28:57
URL: http://varatlillahjarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0