Namnförslag.

Tänkte faktiskt be er om lite hjälp.
Vi kan inte komma överens om nåt namn till pyret i magen. Det den ena gillar, gillar den andra inte över huvudtaget... Känner att jag smått börjar ge upp hoppet för att vi ens någon gång kommer att hitta ett namn vi båda gillar.
Kan inte ni hjälpa oss och ge förslag på fina namn som passar med Alicia. Vill inte ha sveriges vanligaste namn så som Emma...men heller inte ett namn man aldrig hört tidigare. Och så måste det ju förstås passa ihop med Alicia ;-)

Kom igen nu, vill ha många förslag :-D

Kommentarer
Postat av: signe

Nils tipsar om Egon och Alfred, och då kommer jag med Betty och Fiona =)

2010-03-22 @ 22:45:47
URL: http://theoholmgard.blogg.se/
Postat av: Tess & Theo

Jag tycker inte att det är så stor skillnad mellan denna mage och då jag väntade Theo.

Jag tycker att jag bär magen långt ner,om man säger så.

Just nu är det dåligt med jobb så jag jobbar inget.

Jag har sökt hp från och med 16 april. Så det är ju rätt snart =)



Visst är det svårt med namn.

Nog för att vi har ett namn men samtidigt är jag inte lika säker på att detta är en tjej som jag var att Theo var en pojke...Om du förstår =) Det är spännande att inte vara säker =) Dock har jag ju köppt massa flickkläder =)

Michelle tycker jag är fint. Lilly,Enya,Wilda,Noelle tycker jag är fina.



Pojknamn: Alfons,Eddie,Colin. Didrik tycker jag är skitsött =) Även de äldre namnen har jag börjat tycka om. Hjalmar är ett namn som jag tycker är fint.

2010-03-22 @ 22:52:50
Postat av: Emma

Eftersom jag tror att det är en tjej så har jag funderat mest på flicknamn, här kommer några:

Olivia, Emelia, Matilda, Alma, Betty, Bonnie, Joline, Calina, Isabel, Corrinda, Lea



Återkommer med pojknamn sen :-)

2010-03-23 @ 08:34:13
URL: http://emsie.blogg.se/
Postat av: Linn och Felicia

...Smilla, Noelle, Ellie.....?!?!



Svante, Elis, Elias, (dock vanligt men fint tycker jag), sen så har vi ju världens finaste namn på vår pojke hehe, men det är det tar jag inte med ;)



nej det där med namn är svårt...tjejnamn är lättare men jag vet inte=)

2010-03-23 @ 15:25:18
URL: http://linndahlback.blogg.se/
Postat av: Linn och Felicia

Jag har kollat på internet vad jag fick tillbaka...man kan gå in på skatteverkets hemsida och kolla om man exempelvis har ett bankID från sin bank... så det kan du göra nu direkt om du har ett bankID...hoppas du får tillbaka, är så trist med restskatt...



mina fogar är mkt bra nu...eller visst gör det ont då man typ har legat länge och ska sätta sig upp etc, men ingen fara alls, hade lätt kunnat gå på ett steppass och köra ;)



Hur är det med dina fogar då? har du nå problem eller har du klarat dig?



kram!

2010-03-23 @ 20:44:26
URL: http://linndahlback.blogg.se/
Postat av: Lisa

jepp, jag har tre koppar och alla är köpta i haparanda på ittala outletbutiken, där kostar de 99 kr/st betydligt billigare än på andra ställen.



Namnförslag kan jag inte riktigt hjälpa dig med då vi är i precis samma sits och det är jättesvårt. Hoppas ni kan enas om något.

jag skickar med en länk med lite annorlunda namn:

http://www.barnnamn.se/

2010-03-23 @ 22:39:46
URL: http://maltelisa.blogspot.com
Postat av: Martina

Oj så svårt det är att sitta vid datorn nuförtiden ;) Känns som att man ligger efter i uppdateringen.. Hon har fått massor med kläder men mest i strl 56 så det som behövs är i strl 62/68 :) Ni är så välkomna när ni vill :)

2010-03-24 @ 11:52:49
URL: http://litenlycka.blogg.se/
Postat av: Emmeli och Mio

Stella och Vilma :)

Jag skriver inte ens ner nåt pojknamn, ni verkar ändå vara så säkra på att det är en tjej, hehe.

Vad snopet om ni skulle få en kille ;)

2010-03-25 @ 07:24:20
Postat av: Emmeli och Mio

Det är ju det, man kopplar alltid nåt namn till nåt annat och då försvinner många :)



Hmm... Lea, Elly, Emilia, Smilla.

Pojknamn är svårare. Har bara ett på lager för tillfället men det ska våran pojke heta ju ;)

2010-03-25 @ 09:18:45
Postat av: Linn och Felicia

nu har jag satt in bilder...hehe, jag uppdaterar ju så sällan. Illa =)



kram

2010-03-25 @ 10:16:23
URL: http://linndahlback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0