Onsdag.

Har sovit dåligt inatt pga att jag haft ont i magen. Inte magknip, utan mer som om jag streckt mig i magen. Inte första natten som jag har så... :-( Jobbigt då man inte kan sova bra.
Sen har jag haft otroligt ont i ryggen hela dagen idag. Riktigt längst nere i ryggen. Varje steg är en pina. Oj vad jag klagar, men ni får stå ut med det. Ingen vits att låssas att allt är som en dans på rosor då det faktiskt inte är det.

Dagen har gått rätt så bra i alla fall... :-)
Hade stängning idag så jag va inte hella föränn efter 17:30, så jag har nästan inte hunnit träffa min lilla älskling idag. Åt först middag och sen så va det bollibompa och godnatt för henne. Liiite mys han vi dock med ;-)

För första gången på länge satte jag mig för att se tv ikväll då jag inte hade ork till nåt annat, men det slutade med att jag missade slutet av Roomserviceför att jag somnade, så nu gör jag bara en snabb stopp här vid datorn innan jag ska gå raka vägen isäng.

Det va allt från mig för idag.

Åsså en liten bild på det bästa jag har ;-)


Kommentarer
Postat av: Tess & Theo

Jag har nu suttit och funderat på när det var vi sågs sist. Måste väl ha varit i somras då ni var här. Då vi for till havsbadet på det där lilla tivolit. Eller? Jag kommer knappt ihåg.



Det är så kul då han pratar mer och mer =) Man blir så fjantigt glad =) Meningarna blir bara längre och längre. Sen är det inte alltid man förstår vad han säger heller =)

Men man förstår ju mer och mer.



Alicia har ju också blivit så stor. Och långt hår har hon också fått =) Söt!



Jo jag har slitit här i 2 dagar. Fixat och städat och stressat =)

Jaja,skönt att ha det fint =)

2010-03-10 @ 22:23:02
URL: http://mtt.blogg.se/
Postat av: Linn och Felicia

sötis Alicia! men du borde kolla upp det där med magen...åtminstone få det dokumenterat av barnmorskan...har du sett filmen nu? För de ska då fungera, jag gjorde så att "alla" kunde få tillträde till dem.



kram//Linn

2010-03-11 @ 06:27:07
URL: http://linndahlback.blogg.se/
Postat av: Martina

Haha, ja rätt så många gånger per dag men det är helt ok :) Det gör inte så mycket.Vad roligt! Jo hon var där, dom som bor i gagsmark va?!

2010-03-11 @ 21:41:34
URL: http://litenlycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0