Söndag.

Idag har varit en relativt lugn dag.
Jag har varit en tur till parken på loppis med Emma medan Daniel och Knut va ute hos oss med Petrus och Alicia. Dom passade på att grilla hamburgare och korv i den härliga solen.
Några speciella fynd blev det inte för mig idag, men tomhänt kom jag inte hem i alla fall ;-)
Hittade lite utklädningskläder och pärlor till Alicia, så hon har suttit och "pärlat" medan jag suttit bredvid bak symaskinen :-)
Det värsta med att jag gillar dom nya tygerna så mycket är ju att Alicia får så himla många nya tunikor. Hur ska hon hinna använda alla?! ;-)

Har här hängt upp lite tunikor...



För en närmare titt på dom kan ni ju kika in sybloggen:
http://emalee-syr.blogspot.com

Annars har det inte hänt så mycket idag...

Har haft huvudvärk i 2 dygn nu och därför (äntligen) börjat med järntabletterna. Har skjutit upp det i 2 veckor nu, men nu börjar det bli dags att fixa till järnvärdet. Huvudvärken kan ju faktiskt bero på det...även om jag inte tror det.

Till veckan har jag inge jobb än så länge. Fick erbjudande att jobba 4 dagar ca 6-7 mil bort på en asylförskola, men kände inget sug för det. Inte nu när jag är gravid och har mina besvär med det... Hoppas på att få nåt annat jobb istället... :-)

Nu blir det snart att krypa isäng och ladda batterierna inför kommande vecka. Hej hej.



Alicia igår kväll då vi såg melodifestivalen. När låtarna framfördes stod hon framför tv:n och spelade och dansade och hejjade på artisterna :-)

Kommentarer
Postat av: Linn och Felicia

vilka fina tunikor...ja men nog hinner hon ha dem, vi har ju snart värme och sol och soooommmmar så! eller hur=)!?! (det känns dock avlägset då man kikar ut genom fönstret, men...)



ja huvudvärken kan ju bero på lågt hb...men jag vet inte...har ju säkert mindre än 100 nu och jag har inte huvudvärk så värst ofta längre...eller ibland, men då beror det mer på att jag inte är hungrig=inte äter...



kram



2010-03-15 @ 06:20:16
URL: http://linndahlback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0