Tisdag och bm-besök

Idag så startade jag dagen med en tur till bm. Blev sen dit då jag först blev förhindrad av en långtradare som blockerade avfarten till e4:an... Sen på erikslid hade det varit en krock så där va det bilkö. Typiskt att det alltid händer sånna där oförutsedda saker dom dagar man redan är lite sen... :-(

Så här såg siffrorna ut. Dom inom parantes är för en månad sen.
Järn: 105 (117)
Blodsocker: 6,3 (4,8)
Blodtryck: 131/76 (118/74)
Hjärtljud: 140 (147)
SF-mått: 25 (21)

Efter bm-besöket så va det jobbdax. Har fått ytterligare 3 dagar att jobba nu. Toppen :-)
Bm tyckte dock att jag borde söka om havandeskapspenning då jag inte alls har det bra i rygg och höfter. Det skadar ju inte att söka i alla fall, men jag tror aldrig att jag kommer att få igenom det. Har hört att det ska vara jättesvårt inom barnomsorgen... Så det är lika bra att ställa in sig på att jobba resten av tiden.

Nu ska jag gå och mysa med min älsklingsflicka :-)

Kommentarer
Postat av: Tess & Theo

Jo huset är ute på hemnet.

Kedjegatan,Djupviken.



Jag tror du väntar en pojke.

Har som haft den känslan från första början.



Hoppas du ändå får havandeskap. Det skadar ju inte att söka iaf.

Jag har då skickat in mina papper. Så jag hoppas på att få gå på havandeskap den 16/4.



2010-03-03 @ 07:14:27
URL: http://mtt.blogg.se/
Postat av: theresela

det är ju bara att söka å hålla tummarna att du får...ska du å fika på söndag???

2010-03-03 @ 09:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0