Torsdag.

Tänkte börja med att säga tack för alla era namnförslag. Tyvärr inget som "klickade" så vi får fortsätta att fundera vidare...

Veckan här har mest inneburit jobb känns det som. Känns inte som att jag gör annat än att jobbar, men det beror kanske på att jag är så trött då jag kommer hem att jag knappt har ork till nåt annat.
Måndag så va vi på utvecklingssamtal på dagis och som vanligt så är allt bara positivt därifrån vilket är jättebra. Vi är själva väldigt nöjda med hennes dagis också :-)
Tisdag va jag hos bm. Allt såg bra ut (tillslut) efter många omtaganden av blodtrycket....
Efter jobbet så va det städning på schemat.
Onsdag så va det dags för Me&i party och innan alla farit hem så va klockan nästan 21...

Idag jobbar jag sista dagen för veckan. Så skönt!! Så vi åker till Malå efter middagen. Det kommer dock att bli sent, för jag har stängningen idag. Typiskt... Men men, är som glad för allt jobb jag får ändå, för snart blir det ju inte att jobba nå mer och jag behöver alla pengar jag bara kan få innan dess...

Det va lite från mig.

Dåligt med uppdatering på bloggen nu, jag vet... Men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om längre uten att tråka ut er.

Nu är det strax dax att gå och ta hand om barnen igen. Ska bara dricka upp kaffet först.

Trevlig helg på er allihopa!

 


Kommentarer
Postat av: Linn och Felicia

du behöver inte skriva långt, du är duktig på att lägga ut bilder...och det är roligt=)



förstår att det är både och att jobba, man vill ju ha pengar, men ditt jobb är ju ganska tungt, eller? tänkte typ att leka med barnen och klä på och av ytterkläder och lyfta och sånt??



menmen snart är du ledig=)



kram!

2010-03-25 @ 15:05:04
URL: http://linndahlback.blogg.se/
Postat av: theresela

det är så roligt att läsa allt du skriver....ha en trevlig helg i malå...kram

2010-03-25 @ 19:59:52
Postat av: Emmeli och Mio

Men vad ni var kräsna då ;)



Har ju en fråga till dig, men jag mailar nog på fb ist :) Puss!

2010-03-26 @ 10:54:36
Postat av: Martina

Det blir bra efter påsk :) Vi måste ju också pallra oss till er här framöver. Det blir långt mellan gångerna.. Jo, det är rätt fullt upp så i kväll har jag sagt att det är besöksförbud här.. Det känns välbehövligt må jag säga :)

2010-03-26 @ 16:41:49
URL: http://litenlycka.blogg.se/
Postat av: Linn och Felicia

ja jag tycker att förlossningen ska bli det roligaste (även denna gång hoppas jag)...längtar verkligen...men vi får se vad jag säger efter denna, kan ju bli helt tvärtom också, att man får en jobbig/plågsam/långdragen förlossning...och då lär jag inte längta tills nästa (om vi nu ska ha mer kids, känns gode bra med "bara" två barn!)...hehe=)



kram!

2010-03-29 @ 09:32:43
URL: http://linndahlback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0