Torsdag.

Har varit ledig idag också. Så skönt.
Har suttit och fyllt i blanketten om havandeskapspenning. Skönt att ha det gjort. Måste bara se till att få den ivägskickad nu :-)

Jag och Alicia har varit iväg en sväng till stan också.
Först så va vi och hälsade på Jossan och söta Leia och sen for vi en sväng till stan. Köpte lite mer tyger...



Det prickiga är vanligt bomullstyg som jag tänkte sy nån tunika av och det andra är vaxduk som jag tänkte prova sy nån haklapp av. Kul med lite nya projekt :-)

Har ikväll suttit en hel del framför symaskinen och avslutat en massa påbörjade saker som aldrig riktigt blivit färdiga...

Har inte orkat redigera dom här bilderna, så ni får stå ut med den fula bakgrunden :-)

  

Sen så har jag provat på att göra napphållare. Tyckte att sånna va toppen då Alicia va liten...


Dom är gjorda av gamla retro gardiner. Blev riktigt nöjd med dom faktiskt. Gillar tyget.

Nä nu får det här vara nog för idag. Ska upp och jobba imorgon.
Godnatt!




Kommentarer
Postat av: Linn och Felicia

men vad fint du gjort...=) jag önskade hela tiden att Felicia skulle ta napp, men icket... får se om lillherrn gör det...jag ska ha med mig napp på BB(!)



kram



2010-03-12 @ 07:12:18
URL: http://linndahlback.blogg.se/
Postat av: Emma

Vilka fina saker du har gjort!

2010-03-12 @ 10:45:39
URL: http://emsie.blogg.se/
Postat av: Ida

Vad du är duktig Emma! Kul att kunna sy barnkläder själv!

2010-03-12 @ 16:35:46
URL: http://varatlillahjarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0