Uppdatering...

Det är dåligt med uppdatering här nu, jag vet, men jag är så himla trött och slut på kvällarna att jag inte orkar skriva nåt här tyvärr.

Helgen har vi spenderat i husvagnen i Malå.

Lördagen
va det ju toppenväder så då va vi ute från 9.30 till 16 ungefär. Så underbart.
Sen blev det middag och bastu och sällskapsspel på kvällen.

Söndag
åkte vi hem tidigt för att Petrus hade match.
Efter matchen så for jag och Alicia till Elin och Tilda, Johanna och lilla Stella (hunden) va också där. Blev fika och en massa prat och lek för dom små.

Igår måndag va det jobb hela dagen och kvällen va jag helt slutkörd... Och idag har jag varit ledig. Jippi!!! :-)
Så skönt och välbehövligt, för jag orkar verkligen inte jobba heltid nu. Kroppen säger ifrån.
Den här veckan har jag jobb 3 dagar och det är ganska så lagomt tror jag...

Har varit så trött och slut den senaste tiden att inte ens symaskinen gått varm. Den har faktiskt inte gått alls. Otroligt, annars så brukar jag ju alltid ha ork till det...så nu kliar det verkligen i fingrarna :-)
Idag har jag dock hunnit sy lite medan Alicia varit på dagis. Fick mig även en sovmorgon till kl 10. Skönt!

Gumman har börjat vakna tidigt nu. Hon som aldrig förr vaknade innan 8 har nu börjat vilja göra morgon redan vid 07 eller just innan. Vet att jag egentligen inte borde klaga, men...
Det kan ju också bero på att vi äntligen börjat få henne isäng på kvällarna. Förr va det ju väldigt vanligt att hon låg vaken i sängen i 2 timmar innan hon knoppade in, vilket aldrig händer nu, utan nu somnar hon faktiskt rätt så snabbt och är jättesnäll då man lägger henne.
Så det kanske är värt det i alla fall, att hon vaknar lite tidigare på morgonen och är på bra humör än att vi ska bråka varje kväll och få sova lite längre på morgonen...

Nu ska jag och gumman en sväng till stan och göra ett ärende.
Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0