Vart tog energin vägen?

Jag känner mig verkligen helt död idag. Känner att jag knappt har nån ork över till Alicia ens, vilket känns jättetrist :-( Vill ha en massa energi över till henne då jag kommer hem från jobbet, men icket.
Har haft ont i magen hela natten + hela dan idag. Ett konstigt magont, ungefär som att jag har streckt mig eller har träningsvärk. Har jag suttit ner och försöker ställa mig upp vill jag nästan skrika. Hoppas att det går över till imorgon.
Längtar sååå mycket att få lägga mig, men inte kan jag ju lägga mig redan nu. Måste försöka att hålla ut lite till i alla fall :-) Men vad ska man hitta på egentligen? Nån ork till att sätta mig och sy har jag heller inte.
Nä usch. Tror att jag ska gå i ide och vakna i mitten på maj eller nåt sånt.

Bra gjort om ni orkat läsa mitt gnällinlägg, men vissa dagar är bara så.
Dom vill man helst bara glömma.

Kommentarer
Postat av: theresela

känner igen mej i det där inlägget...man blir så himla slut av att vara gravid...å nu när det bbara är nån dag kvar jag är helt trött orkar knappt hålla uppe ögonen ibland...men nu är det ju väldigt nära så snart är det över..ska bli så skönt..kram

2010-03-03 @ 19:52:55
Postat av: Linn och Felicia

men du ...hade du inte gode lågt järnvärde (hb) för din vecka...kan vara därför du känner dig trött... Jag hade 109 och det var påtok för lågt sa de på sjukan...hoppas det går över så du känner dig piggare! kram!

2010-03-03 @ 20:00:35
URL: http://linndahlback.blogg.se/
Postat av: Martina

Man har rätt att gnälla av sig ibland :) Det är rätt skönt att få göra det också!! Jag tror att det är en tjej. Men man vet ju aldrig ;)

2010-03-03 @ 21:21:57
URL: http://litenlycka.blogg.se/
Postat av: Johanna

Stor styrkekram till dig!



Jag tycker du är superduktig som jobbar, det tar verkligen på kraftena att jobba med barn. Jag är ofta så slut när jag kommer hem från barnehagen att jag somnar:-( Och jag är inte ens gravid. Men har då så dåligt samvete för Sarah som jag också vill ha energi och leka med. Men men vissa dagar är så som du säger. Du kämpar gott på:-)



2010-03-03 @ 22:13:27
URL: http://johannamariastrand.blogg.se/
Postat av: signe

Det är det som är charmen med att ha en blogg, man får gnälla hur mycket man vill och ingen kan säga åt en att vara tyst =)



Hoppas det onda går över iaf, och att du blir piggare snart!

2010-03-03 @ 23:04:27
URL: http://theoholmgard.blogg.se/
Postat av: Linn och Felicia

men jag hoppas det går över... har ätit järntabletterna länge, sen v.20 något...men de hjälper inte...(ok, jag är sämst på att ta dem..men lite borde de väl ändå hjälpa hehe)...



jo med oss är det bra...är dock less på att vara inomhus och försöka sysselsätta mig på ett lugnt sätt...men bara 3 veckor och 6 dagar kvar tills jag får göra vad jag vill igen...för då är det lugnt om bebben kommer (eller de sa då alla läkarna)....kram!

2010-03-04 @ 06:16:29
URL: http://linndahlback.blogg.se/
Postat av: Emmeli och Mio

Tack :)

Den kostade bara 500. Bra pris :)



Ang. dressen måste jag hur som helst avvakta, för jag har ingen aning om vad han behöver för storlek.

Just nu pendlar han mellan 80-92, och det är ju rätt stor skillnad ;)



När är bebisen beräknad?

2010-03-04 @ 07:08:38
Postat av: Emma

Usch vad jobbigt att vara så slut. Hoppas magvärken går över, annars måste du åka och kolla upp det. Det kanske gör att du kan få havandeskapspenning?

2010-03-04 @ 10:15:36
URL: http://emsie.blogg.se/
Postat av: Emmeli och Mio

Näe, det är billigt. Och mycket om man jämför med vad det kostar hos de som är poppis i stan. Min pyttelilla utbyggnad på svanken kostade bara den 500:- och det var ändå 7 år sedan!



Vad har du för tatuering och var? :)

2010-03-05 @ 11:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0