Aaaajjjjj....

Ni kommer nog inte att få höra så mycket annat än klagomål här på bloggen närmsta tiden. Jag har så sjukt ont i framfogarna att jag snart inte vet vart jag ska ta vägen. Kommer ju att måsta åka rullstol om det fortsätter så här!!
Kan inte förstå att 2 graviditer kan vara så himla olika.
Idag är det dock endast 2 veckor till bf, men 2 veckor av sån här smärta blir inte kul kan jag lova. Sen såkan jag ju gå över tiden 2 veckor också (vilket jag inte har tänkt) och då är det plötsligt 4 veckor kvar. Det går bara inte. Kan ju inte leva som en människa då :-(

Kommentarer
Postat av: Tess & Theo

Ja,inte är det kul då man har ont. Men nu är det ju verkligen inte länge kvar innan ni har en till sötis.

Har du haft mer ont denna gång än du hade med Alicia?

2010-05-12 @ 16:15:53
URL: http://mtt.blogg.se/
Postat av: Johanna

Uff jag förstår dig och lider med dig. Men nu är det verkligen inte långt kvar. Du är stark och klarar detta!



Stor kram!

2010-05-12 @ 21:07:11
URL: http://johannamariastrand.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag vet precis vad du går igenom och det är en pina, tur att det inte är allt för lång tid kvar av graviditeten. Ta det lugnt och ansträng dig inte mer än du verkligen måste.

2010-05-12 @ 23:09:21
URL: http://maltelisa.blogspot.com
Postat av: Ida

Usch det låter inge roligt alls! Kämpa på, tänk på det lilla underverket som du snart får träffa.

2010-05-12 @ 23:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0