Från barnskötare till målare...

Det är jag det :-)
Nu är det ju så att jag får inte betalt för det jag gör, men gud vad jag jobbat på bra idag. I nästan 5 timmar har jag stått med en pensel i handen. Det värsta är att det är säkert minst lika länge kvar innan det är klart också... Och fler målarprojekt har jag också den här sommaren, så innan sommaren är slut så tror jag att jag kommer att vara spyless allt som heter pensel och färg ;-)

En massa förvärkar har jag också. Hoppas att dom gör nån nytta, men jag tvivlar. Kommer garanterat att gå över tiden, men det gör egentligen inte så mycket, för det är ändå inte länge kvar innan vi får snusa bäbis :-)
Av nån konstig anledning så är jag inte lika säker på att det är en tjej där inne... Så jag har bestämt mig för att jag måste köpa åtminstonde en body att ha med på bb som är lite pojkigare...för det som ligger på bänken (och väntar på att bli nerpackat i bb-väskan) nu är inte speciellt pojkigt ;-)

Fick höra nu ikväll om en tragisk olycka i Piteå där en kille dött i lägenhetsbrand i morse. Fy så hemskt. Vet vem han är, men tack och lov så kände jag han inte...Får man säga så??!!
Väldigt trist är det i alla fall. Tänker på hans vänner och familj. :-(
R.I.P

Nu ska jag slösurfa lite innan det är dags att krypa i kojs.
Natti.


Kommentarer
Postat av: Linn, Felicia, Oliver

...och jag tror det är en flicka ändå fast jag först trodde ni skulle få en pojke hehe... men det kan ju va smart att packa en lite mer neutral body också;)



Här hemma går allt går så himla bra, och Oliver är ett såå jäkla snällt barn (peppar peppar) och sover bra och då han är vaken så ligger han bara och tittar och är glad typ...FElicia är så stolt, men ibland blir hon då svartsjuk, och det är jobbigt...hon har med mening(!) puffat till honom en gång eller två (fast då inge hårt)...men sen så har vi ändå försökt att få henne att se att allt är som vanligt och att hon kommer "först" etc...Men det är svårt att vara ensam på dagarana med två barn, tur att hon älskar att åka vagnen med oliver och att hon "lyder" då man ber henne om saker...



jag tror dock Alicia kommer ta det mkt bra, hon är ju också lite äldre än Felicia så det kommer gå kanon... =)

2010-05-21 @ 08:47:19
URL: http://linndahlback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0