Fredag & v.38+0

Dagen började med en massa bak. Känns som att jag stått i köket hela dagen.
Har bakat kolakakor, cupcakes och morotskakor.
Fikats har det också gjorts. Alicias farfar, Barbro, faster Lina, mormor, morfar och morbror Emil har varit här på kaffe och fika och allt blev mycket godkänt :-) Har aldrig gjort cupcakes tidigare och dom va väl dom som blev minst bra, men inte pga smaken, utan pga storleken, för dom blev enorma!!! :-)

   

Det känns verkligen som att sommaren är här nu, hoppas bara att värmen har tänkt att stanna också :-)
Hade aldrig trott att det skulle bli sånt här väder idag. Speciellt inte då vi haft regn och åska tidigare idag också.

Idag är det alltså bara 13 dagar kvar till bf... Det närmar sig. Och jag som fortfarande inte packat bb-väskan. Måste nog ta tag i det snart, för annars blir det att panikpacka den den dagen det är dags och då lär jag ju glömma hälften :-) Aja, det viktigaste är ju att kameran är med, det andra går att fara hem och hämta sen.

Tänkte bjuda på en dagsfärsk magbild också.

 

Vågen blev inte riktigt min bästa vän då jag vägde mig i morse. Hade gått upp 1 kg på en vecka. Inte bra... Men så här va det med Alicia också, jag gick upp 1 kg i veckan i slutet.

Nu ska jag hejja på David Lindgren i Så ska det låta!
Trevlig fredagskväll på er!

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad smarrigt fikabröd du ser ut att ha bakat! Du har jätte fin mage. Ha en mysig helg!

2010-05-14 @ 21:07:52
Postat av: mamma

Fikat var toppen gott.Bra jobbat!!!!

Maagen är underbar.

Ha en bra kväll

2010-05-14 @ 21:38:30
Postat av: Tess & Theo

Jo det blir ju lite skillnad iaf =) Sen tycker jag att det känns fräschare med egna handtag =)

Vilka fina cupcakes. Är sugen på att testa göra såna =)

Du blev riktigt snygg i håret.

Och fin mage.

2010-05-14 @ 23:43:34
URL: http://mtt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0