Håret

Här har ni resultatet.
Först en före-bild:

 

Efter:

 

Svårt att fota sig själv, men ni ser ju på ett ungefär.
Gav frisören fria händer. Från början hade hon tänkt att ta bara ca 2 cm på längden, då det bara va det som behövdes...men sa att hon gärna fick ta mer då det ändå är så sällan som jag klipper mig ;-)
Hon klippte även upp håret massor och klippte en snelugg.
Jag är en sån som egentligen inte tycker om att gå till frisören. Tycker inte om förändringar, så det kommer nog att dröja innan jag riktigt vänjer mig vid frisyren. Det blev då godkänt här hemma i alla fall :-)
Nu återstår bara att bli ljusare.

Alicia fick sig också ett klipp, men det har jag ingen bild på än. Hon klippte även upp hennes hår massor. Mest för att få bort hennes nötta som blir tjorvar där bak hela tiden.
Hon har så himla tunt och fint hår. Skulle säkert egentligen behöva raka bort det några gånger för att det ska få nån som helst tjocklek på det, men det är ju inte alls å tänka på, så hon får se ut som ett troll i håret istället ;-)

Miss blue-eye äter palt innan vi beger oss mot pitschtaan...


Åh vad jag längtar att lägga mig i sängen nu. Mysigt att ha nån att dela den med igen :-) 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jättejätte-snyggt med luggen, tycker du ska vara riktigt nöjd!

2010-05-07 @ 23:22:53
URL: http://maltelisa.blogspot.com
Postat av: Tess & Theo

Håret blev skitsnyggt! Vad kul med lugg.

Jag har varit så sugen på lugg,men jag är så feg =)



Vi har ingen fotgavel. Jag har däremot vänt mig och tryggt benet mot huvudgaveln några gånger.

Annars ställer jag mig upp fort som tusan och masserar osv. Inget roligt sätt att vakna på för jag bokstavligen flyger upp från sängen.

2010-05-08 @ 18:47:50
URL: http://mtt.blogg.se/
Postat av: mamma

du blev fin

2010-05-09 @ 09:43:08
Postat av: Linn, Felicia, Oliver

va fint he vart i håret... jag ska lägga ut bilder imorgon på Oliver. kram

2010-05-09 @ 21:49:24
URL: http://linndahlback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0