Idag...

...så har jag tagit tag i lite målningsprojekt. Tycker faktiskt att det är rätt så kul att måla, men jag kan lova att man är inte så smidig då man är höggravid, så lite jobbigt är det allt :-)

Vi har haft en liten lekdate med Emma och Knut också. Eller barnen lekte och jag och Emma satt och pratade i kvällssolen. Dom är ju för söta våra småtroll :-)

Alicia har haft en riktig otursdag idag. Först så ramlade hon ner från studsmattan då hon skulle klättra ned för stegen. Hon stukade nog foten, för hon har haltat hela kvällen. Sen så ramlade hon av gungan så att hon landade på mage och tappade luften och så slutade lekdaten med en massa kramar och bus och att dom föll så att hon fick Knut över sig. Länge sen hon gråtit så många gånger på samma dag :-) Stackars liten.

För er som missat det så firar alltså jag och älsklingen 10 år idag. Känns faktiskt stort. Hade aldrig i mitt liv kunnat tro, den här dagen för 10 år sen att vi nu 10 år senare skulle hålla ihop. Önska gjorde jag förstås, men vågade aldrig tro det :-)
Mycket har hänt under dom här 10 åren också. Både av glädje och sorg...
Och det största av allt va förstås att bli föräldrar till våran underbara dotter!! Nu kommer vi snart att få uppleva det igen och det känns helt fantastiskt.
Så tack älskling för att du stått ut med mig under alla dessa år ;-)

På tal om den stora älsklingen så kommer han hem imorgon. Gissa om vi längtar!!!
Nästan varje gång vi kommer inom dörren så ropar Alicia:
"Hållå, ä det nån hemma???" Och aldrig får hon nåt svar heller... Stackarn. Hon som varit van senaste halvåret att ha han tillgänglig hela tiden. Tur att det här bara är för en kort period ändå. Det kunde varit värre.

Nä nu ska jag ta och ta mig nåt kvällsfika innan jag kryper isäng.
Natti.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Grattis till er! Hoppas ni får en underbar helg!

2010-05-06 @ 23:23:59
URL: http://minahjartan.blogg.se/
Postat av: Lisa

10 år! det är bra jobbat, ni får fira ordentligt när han kommer hem.

2010-05-07 @ 04:38:24
URL: http://maltelisa.blogspot.com
Postat av: Malin med William & Celina

Grattis till er

2010-05-07 @ 08:34:39
URL: http://mammatilltvakottar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0