Måndag.

Gick och la mig efter förra uppdateringen här och sov i 2,5 timme. Skönt va det och välbehövligt. Är ändå trött nu och klockan är ju inte så mycket.
När jag hämtade Alicia från dagis så hade jag med mig mellis som vi åt ute i lekparken. Mysigt. Vi blir ju nästan för bortskämda nu med värme...men bara nästan ;-)
När vi kom hem efter lite lek i lekparken så la jag mig på solstolen för första gången i år...men det blev inte speciellt länge jag låg där. Pallar det inte och så tycker jag så synd om bäbisen i magen också ;-)
Istället blev det hopp på studsmattan. Alicia har tjatat på mig sen vi tog fram den men jag har alltid sagt att hon får hoppa med pappa, att mamma inte kan hoppa då jag har en bäbis i magen. Men idag så gav jag efter. Kan ju inte göra det alldeles för bekvämt för den lilla, då kommer den ju aldrig att vilja komma ut :-)
Tror nog ändå att det kommer att dröja, kommer säkert att gå över tiden, men nog märker man ändå att jag ansträngt mig idag, för jag har en massa förvärkar...och bäbisen bökar på massor där inne...

Imorgon blir det en stadstur för mig. Har några ärenden att uträtta och så ska jag luncha med Johanna. Hoppas att go´vädret håller i sig nu bara ;-)

Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0