Rolig kommentar...

Oj, det blev många inlägg efter varandra här, men bättre det än inget. Eller hur ;-)

Alicia är i en sån rolig period just nu och säger roliga saker hela tiden. Måste bara skriva upp det nån stans, för annars så glömmer man det ju.

I morse då jag va inne med henne på toaletten så började hon lukta väldigt högt, vilket hon alltid gör då hon känner nån lukt... och även dålig lukt, då hon är väldigt känslig då det gäller sånt.
Så jag skyndade å sa att det va då inte jag som luktade, för att jag va nyduschad och fräsch.
"fäsch... (härmar hon efter mig) nästan som köttfäsch..."
Inte alltid lätt då man inte kan säga r ;-)


Kommentarer
Postat av: Tess & Theo

Jo jag längtar också efter skattepengarna =)



Jag tror att jag är ganska färdig nu.

Väskan är packad (förutom de saker som jag använder dagligen) och saker är inköpt.

Hon får hemskt gärna komma imorgon =)

Är du klar med allt?

2010-05-24 @ 23:16:58
URL: http://mtt.blogg.se/
Postat av: Martina

Det kan verkligen bubbla ur roliga saker ur barn! :) Inga känningar än?? Hoppas du slipper gå över tiden den här gången för dagarna blir såååå dryga..

2010-05-26 @ 06:37:57
URL: http://litenlycka.blogg.se/
Postat av: theresela

grattis till den lilla tjejen kram på er

2010-05-27 @ 21:06:02
Postat av: Sofia

Betyder den där grattis hälsningen att ni fått en liten bebis?????????



Men så roligt att dom är nästan prick lika stora brudarna!! så lyckat. Yes, Penny är är en stor tjej... ganska precis lika lång som jag var när jag var 2, så hon har ju att brås på :)



Kram!

2010-05-28 @ 12:53:21
URL: http://soffiloffans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0