Tack!!

Vädergudarna hörde tydligen min bön :-)
Solen skiner och himlen är blå. Så underbart. Har precis ätit frukost. Petrus har kommit ut ur duschen, Alicia ur badet och snart ska hela familjen bege sig ut. Idag blir det att ta fram/sätta upp studsmattan. Har en liten tös som längtar massor!! Och igår va vi och köpte en stege till den så att hon kan klättra upp själv. Stora damen ;-)

Sydde några mössor igår...

Här har ni 2 av dom. Gillar verkligen tyget. Passar både pojkar och flickor.
Hoppas att mina fordonstyg kommer snart också, men tänker inte ha så stora förhoppningar, för tidigare när jag beställt från henne så har det varit lång väntetid tyvärr...

Nä nu ska jag ta och gå och klä min tös som just nu sitter och myser i handduken och ritar nåt fint som hon säkerligen vill sätta upp på kylskåpet sen :-) Vi har inte bara en teckning där just nu. Men det är kul. Kul att hon gillar att rita och pyssla.


Kommentarer
Postat av: Tess & Theo

Jag känner att jag inte har någon känsla för hur saker passar. Tur det finns inredningstidningar som man kan härma =)



Mössan passade perfekt. Har tänkt lägga upp en bild på bloggen.

Micke tycker den är skitsnygg =) Han brukar inte märka då jag köper nya mössor till Theo. Denna har han flera gånger sagt att han tycker är skitsnygg.

Kanske måste göra en beställning så att han får en likadan...Hehe

2010-05-03 @ 11:01:23
URL: http://mtt.blogg.se/
Postat av: Ida

Åh vad fint tyg, jätte fina mössor!Det är så skönt att vi börjar gå mot sommaren, sol och värme.

2010-05-03 @ 13:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0