Tisdag.

Natten har varit jobbig. Har sovit jättedåligt och oroligt och varit upp några gånger. Först och främst så är jag så snorig att jag knappt kan andas och så har jag haft en massa förvärkar. Har även drömt hela tiden att det varit på g, så därför så har jag även trott det. Har varit nära att ringa P, men sen då jag vaknat till förstått att det bara varit drömmar hela tiden. Jobbigt!! Tycker faktiskt att det är lite jobbigt att han ändå är så pass lång bit ifrån, även om det bara tar 1,5 timme för han att köra hem.
Alicias förlossning va ju väldigt långdragen, så när ska jag lixom veta när det är på riktigt, utan att ringa för tidigt eller för sent?!
Det värsta hade ju varit om det går jättefort och han missar det helt...

Nä nu ska jag inte tråka ut er nå mer.

Ska ta och fixa mig ett ansikte och sen bege mig mot stan...

Med Alicia så startade ju värkarna på stan, så man kan ju alltid hoppas ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0