Torsdag.

Dagen började med sovmorgon och sen for jag och mamma på en loppis i Ostvik. Kom hem med Tupperware ritmallar till Alicia för 10:- och en oval stor zinkkruka för 10 kr att ha ute.
När jag kom hem for Petrus till Malå för att hämta hem husvagnen.
Medan han varit där har jag och Alicia lekt, spelat spel, varit en tur till lekparken, tvättat, målat utemöblerna och bara myst här hemma.
Idag har faktiskt varit en lite bättre dag då det gäller foglossningen. Skönt att det finns sånna dagar också :-)

Av nån konstig anledning så hade jag torsdag igår, men idag är det alltså torsdag och exakt 2 veckor till bf :-)





Kan inte riktigt bestämma mig för om jag ska orka ta tag i bakningen nu eller om jag ska skjuta upp det till imorgon ;-)
Hmmm...får fundera en stund till, men känner jag mig rätt så kommer jag att fastna här framför datorn :-)

Kommentarer
Postat av: theresela

ni ser ut att ha haft en riktig mysig dag...

2010-05-13 @ 22:03:09
Postat av: Johanna

Så supersöt Alicia var i nya mössan!

2010-05-13 @ 23:42:33
URL: http://johannamariastrand.blogg.se/
Postat av: Martina

Skönt att du fått ha lite mindre ont :) Vilken söt rosa karamell :) Riktigt fint tyg var det!

2010-05-14 @ 06:26:36
URL: http://litenlycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0