Vattenballong!!

Inte kul. Har nu senaste dagarna börjat samla på mig en massa vätska. Visst, det va ju länge sen jag började med det, men det är nu dom senaste dagarna som det varit allra värst.
Kan inte stå på knä, för då känns det som att mina vader och ben ska sprängas. Shit vad läskigt. Känns som att mina ben är enorma!!!
Det är verkligen tur att det är nära nu. Nära, men ändå så långt bort.
Va hos bm idag och på henne så lät det som att den inte skulle komma dom närmsta dagarna i alla fall då huvudet låg så pass långt uppe och va väldigt rörligt... Så jag har fått mig en ny tid där... Den 4 juni. Behöver jag säga att jag hoppas att jag slipper fara dit då ;-)
Annars så gick allt bra där.

Sf-mått: 35 (33)
Hb: 119 (121)
Blodtryck: 120/84 (120/84)
Fosterljud: 147 (157)

Fick även se lillvännen på ul än en gång för att bm tvekade om det va huvudet som va neråt... Den här gången kikade hon lite mer också och vi kunde se att bäbisen ligger med ryggen mot min rygg... Åh vad jag längtar att få se vem det är som gömmer sig där inne :-)

Sammandragningarna kommer titt som tätt nu och den ena gör ondare än den andra...men det är väl så det ska vara så här i slutet...

Kommentarer
Postat av: theresela

hoppas allt går bra för er..

2010-05-24 @ 22:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0