Lite Molly igen...

Nu har hon äntligen hittat sina fötter :-)

Det är väldigt mycket händer och fötter hela tiden. Hon fäktar och slår med armarna och kommer man nära henne så nyper hon glatt i ens kinder eller näsa eller det hon får tag i :-)

Hon har även börjat gilla vagnen, tack och lov. Har ju alltid sagt att hon HATAT vagnen, men det va bara under hennes koliktid, för efter det har det gått bra. Visst, ibland duger det inte med vagnen, men det antar jag för att hon börjar bli så stor och vill sitta upp och se, det förstår ju vem som helst ;-)

Hon är verkligen så go och glad hela tiden våran tjej och skrattar massor gör hon med. Finns det nå härligare än bäbisskratt!? Däremot är bustjejen svår att fota, i alla fall med blixt, för hon spärrar upp ögonen så mycket så att hon inte är lik sig :-) Haha...

Nu ligger hon och sussar så sött i sin säng. Även nattningen är en fröjd med henne. Det är bara att lägga henne, pussa henne godnatt, sätta gung på vaggan och gå därifrån :-) Underbart. Detsamma gäller storasyster. Så skönt att slippa bråken på kvällarna som vi haft förr....men jag antar att det kommer att komma nån sån period med M senare i livet, men just nu så njuter jag i alla fall :-)


Kommentarer
Postat av: T, T & E

Åh,vilken sötnos! Jättefina bilder.

Jag drömmer varje dag om en systemkamera =)

2010-10-15 @ 12:14:19
URL: http://mtt.blogg.se/
Postat av: T, T & E

Varför tror jag hela tiden att det är en systemkamera ni har?

Är väl för att den tar så otroligt fina bilder.



Hoppas ni får en mysig helg!

2010-10-15 @ 13:35:40
URL: http://mtt.blogg.se/
Postat av: Sofia

Så himla söt hon är... och verkligen sin syster upp i dagen :) Kram!

2010-10-15 @ 20:46:18
URL: http://soffiloffans.blogg.se/
Postat av: mormor

Ja dessa två små liv som ni gett oss är verkligen fina VI ÄLSKAR DE

2010-10-16 @ 19:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0