Måndag.

Idag har det varit som en vanlig måndag. Alicia har varit på dagis och jag har passat på att sy medan Molly sovit :-)

Idag har det blivit en mössa och vantar till Molly och två beställningsmössor. det är sååå skönt att sy beställningar klart, för det är verkligen en inre stress att veta att man har beställningar. Usch gillar det INTE, för jag ligger efter!!

 

Som alla andra måndagar så har vi även idag varit på Middagspaus. Sen nu ikväll så har jag och P varit på föräldrasamtal på dagis. Det gick mycket bra. Dom hade ingenting negativt att säga om våran dotter. Skönt :-)

 

Imorgon är det mammaträff och sen är vi bortbjudna på middag och sen mitt i natten ska jag möta upp en lastbil på e4:an, mer om det får ni veta sen ;-) hihi...


Kommentarer
Postat av: Lisa

Det där med lastbilen lät spännande! Vad kan det vara?? Nyfiken i en strut är jag!

2010-10-19 @ 09:06:20
Postat av: therese la

vad spännande ... vad har du nu handlat då???

2010-10-19 @ 10:01:36
Postat av: Linn, Ollis och Flis

men alltså va du är duktig och syr och syr=)



spännande, undra vad som lastbilen kommer med? :)

2010-10-19 @ 10:18:03
URL: http://linndahlback.blogg.se/
Postat av: Emma

Förstår att dom inte hade något negativt att säga om Alicia hon är ju finast :-)

2010-10-19 @ 14:20:26
URL: http://emsie.blogg.se/
Postat av: Martina

När får man veta mer om lastbilen? :)

2010-10-21 @ 13:07:56
URL: http://litenlycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0