Måndag...

...och så va det måndag igen. Helgen som varit har bara sprungit iväg.
Tänkte bara ta den lite snabbt.
Fredag va vi och bowlade. Lördag såg vi inte skymten av Petrus då man va på match i Hudiksvall!!!!
Söndag va vi på Knuts 3årskalas + att vi själva hade besök av mina päron, min faster å farbror och mitt kusinbarn. Storstädning har också hunnits med och snaaaart har jag även putsat alla fönster. Skönt!

Idag har vi varit på middagspaus som vanligt :-) Sen efter det så har jag, mamma och Molly varit på en timmes prommis. Det är verkligen underbart väder ute nu på kvällarna. Kall och frisk luft, men ändå inte kallt...
Sen är det ju så kul att vara och ute och gå på kvällen så man får se hur andra har det hemma, smygtitta in lite sådär diskret :-) hihi....
Åh, det är sååå mycket jag vill göra med vårat hus...å såååå lite pengar jag har att göra nåt med. Det går lixom inte ihop.

Denna lampa har jag dreglat efter snart 1 år. Undrar när jag ska ta och inhandla dom...kanske om ytterligare ett år eller nåt liknande ;-)



Kan inte riktigt släppa det här med köksbord heller, men vi är inte riktigt överens då det gäller det i den här familjen :-)
Åh, varför kan inte bara han bry sig om bil, skoter, båt, gräsklippare och liknande som killarna kan få bry sig om. Måste han lägga sig i inredningen :-) haha...

Nu sover (snart) Molly... Springer från datorn till vaggan hela tiden och ger henne ny fast, men när hon somnat blir det att sy... Längtar!!!


Kommentarer
Postat av: Martina

Det är surt att det alltid är pengar som ska hindra ens idéer! Hoppas du lyckas övertala honom med köksbordet, jag tror att det skulle bli fint med stolarna du hittat! :)

2010-10-05 @ 09:05:48
URL: http://litenlycka.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja, visst är det tråkigt att det oftast handlar om pengar :( Håller helt klart med, dom kan håll sig till det tekniska ;) hoppas ni kommer överens.

2010-10-05 @ 23:13:16
Postat av: Linn, Ollis och Flis

ja det är kul...speciellt å se om de fortsätter följa samma kurvuppgång.... =) visst menade du 1år och 4mån å inte 1,4månader? ;) flisan vägde 9495 och var 74,5 lång på 8månaderskollen...



btw, lägg ut nån jämförelse du me...är så kul å se:)

2010-10-06 @ 09:01:03
URL: http://linndahlback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0