Nyfikna??

Är ni nyfikna på det där nattliga besöket av lastbilen? Isåfall får ni vara nyfikna en liten stund till :-) För det är roligare om ni får se det på bild istället för att jag ska skriva.... Håll ut tills ikväll, då kommer det :-)

 

Datorn och tv:n våran bara krånglar, så som det är nu så funkar det inte att använda båda 2 samtidigt, så det är antingen eller som gäller. Därför blir det mindre datasittande för mig nu när sambon ser fotboll och hockey på tv:n. Bra egentligen, för då får jag annat gjort än att bara sitta och slösurfa som jag annars gör :-)

 

Tänkte visa ett fynd jag gjorde förra lördagen.

Fyndade denna underbara filt på Röda Korset. Betalade endast 10kr för den. Är helt förälskad :-)

Den är dock mycket finare i verkligheten än på bild. Färgerna stämmer inte helt...

Stor är den också :-) Helt underbar!!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0