Plötsligt så händer det...

Dom senaste dagarna så har Molly vänt hela kroppen från rygg till mage men aldrig försökt att ta sig upp på mage. Idag däremot, idag försökte hon och hon klarade det också. Jippi!!

Va tvungen att vända henne till mage igen för att se om hon kunde göra det igen och visst kunde hon det. Våran duktigt lilla tjej :-) Så det här blir ett datum att skriva upp.

Hon vänder sig från mage till rygg också, men det känns inte som att det är meningen, det är nog bara för att hon lutar sig för mycket och att huvudet är så tungt att hon snurrar runt :-) Haha...

Hon har kommit på att hon har en röst också och sjunger/skriker mycket och ofta :-)

Storasyster finns det också mycket att säga om....

Hon är världens goaste tjej, men hon kan också vara världens trotsigaste tjej!!! Shit vad 3-årstrotsen inte är att leka med ibland. Man kan verkligen bli galen. Sen så har hon börjat bli uppkäftig också... När man säger till henne så får man ett "du kan vara tyst" tillbaka....eller "du kan gå härifrån". Tur att det finns bra stunder också :-)

Hon är fortfarande väldigt intresserad av lillasyster och hjälper mer än gärna till, läser bo för henne, leker och busar, byter blöja, hjälper till att klä henne, så det är väldigt bra :-) Idag blev jag dock lite rädd då jag såg henne ta sin degsax (sax i plast) och låtsades klippa lillasyster, så jag tror inte riktigt att jag kommer att lita på henne lika mycket nu. Jag tror inte att hon skulle göra nåt dumt med sin syster, men man kan ändå inte lita på en 3-åring till 100% för dom kan nog få många konstiga idéer :-)

Nu har jag gjort mitt här vid datorn och ska återgå till symaskinen. Här produceras det för fulla muggar ;-)


Kommentarer
Postat av: Martina

Så härligt, hejja Molly! I dag har Alina satt sig upp själv för första gången från liggande och i måndags ställde hon sig ordentligt på knäna för första gången så här är det många datum att anteckna :)

2010-10-13 @ 19:24:49
URL: http://litenlycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0