Tisdag.

Idag har varit en riktig skitdag.

La mig med huvudvärk igår och vaknade med det idag. Eller egentligen kanske huvudvärken va borta på morgonen, men hade istället ont i nacken som under dagen blev till huvudvärk igen :-( Fy så less jag blir. Och Molly den stackaren vaknade med ett igenvarat öga... Förra veckan hade hon ögoninflammation en dag, för dagen efter va det borta. Hoppas att det går över lika snabbt denna gång.

 

Medan Alicia va på dagis så sov jag och Molly största delen. Sen innan vi skulle hämta A så va vi på bvc och vägde och mätte. Alltid lika trevligt, speciellt då hon går upp som hon ska :-)

 

Nu ikväll så har jag varit och fått massage av min kära mor. Det va välbehövligt kan jag säga. Underbart. Tack för det mamma!

 

Känns som att dagarna går alldeles för fort, jag hinner inte ens göra hälften av det jag vill och har tänkt. Nu den här veckan har ja MASSOR att göra också. Snälla, kan ingen bara trycka på en pausknapp!!??

 

Här har ni i alla fall en bild på mitt lilla minimonster ;-)

 

<3 <3 <3

 

 


Kommentarer
Postat av: mamma

läste just att du fick nya krafter.bra jobbat men ta inte ihäl dig Hoppas att nackvärken blev lindrigare

2010-10-27 @ 06:27:14
Postat av: Johanna

Vad jobbigt..tur du har en mamma som kan massera!

Förstår vad du menar med att dagarna går för fort, det har hänt mer än en gång att dagen tagit sitt slut och jag både glömt och inte hunnit gör vad jag tänkt!! frustrerande minst sagt!

Finfina kort på minimonstret!

2010-10-27 @ 07:38:04
URL: http://minahjartan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0