Vi lever :-)

Vi lever, är bara usel på att uppdatera bloggen och det beror på att jag har en massa bilder jag vill visa, men då våran datos är full i virus och inte alls vill samarbeta så lägger jag heller inte en bilderna på datorn.

 

Just nu så handlar mitt liv mest om familjen och att sy, det finns inte tid till annat :-) Har desstom precis fått hem lite tyger idag, så det lär inte minska heller :-)

 

En rolig nyhet. Min underbara kompis Johanna har blivit mamma idag. Ett stort grattis till Johanna och Andreas...och så måste jag ju säga välkommen till världen till deras lilla tös :-) Ännu en lekkompis till Molly... Bästa kompis kanske?? Hoppas det :-)

 

Nu är det snart dags för sängen. Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0