Virus...

Har fullt med virus på datorn just nu så den jobbar inte som jag vill :-) Kan därför varken bjuda på bilder eller kunna kolla andras bloggar just nu vilket är lite tråkigt...Men men...Till veckan hoppas jag att datorn är frisk :-)

 

Ikväll händer inte så mycket. Petrus är och spelar match i Arvidsjaur och jag och flickorna ska mysa och se idol snart. Det är fredagsmys det :-)

Och jag som är så sjukt godissugen och så har vi inget godis här hemma. Inte orkar jag heller klä på oss alla för att fara och köpa heller. Det får duga med chips helt enkelt. Men imorgon är det lördag och då ska frossas :-) Måste ju passa på på den riktiga godisdagen. Nåt annat som också ska frossas imorgon är surströmming. Längtar.

 

Nä nu ska jag ta och gå till flickorna igen.

Trevlig helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0