Det sket sig :-(

Ingen av stolarna blev populära..bordet lät som att han kunde gå med på men då fick jag precis veta att dom slutat tillverkas... Fan å!!!
Bara att leta vidare antar jag. Hojta gärna till om ni ser nåt i den stilen.

Idag har varit en dag jag gärna bara vill radera. Vaknade å va dödstrött och hade huvudvärk och huvudvärken har suttit i hela dagen. Blev tvungen att vila en stund mitt på dagen så då fick Alicia sitta och se på tv under tiden. Egentligen är det ju ingen fara, för hon gillar det och har absolut inget emot det, men man känner sig ju som världens sämsta mamma.
Bara för att jag varit så dårlig mamma idag har jag lovat henne att få fara på Leos Lekland imorgon. Det har hon längtat efter i ca 4 månader :-) Hoppas bara att det inte är överdrivet med folk där imorgon. Gruvar mig. Speciellt då Molly ska med också. Hoppas att hon är på bra humör :-)

Nån mer än jag som såg "After Dark med Babbsan" ikväll? Tyckte att det va riktigt bra. Lyckades lura P till tv:n också så vi satt och såg det tillsammans...

Bäst att lägga sig i tid ikväll för att vara laddad imorgon.
Och jag som egentligen skulle suttit vid symaskinen ikväll. Har många måsten som måste göras dom närmsta dagarna. Jobbigt.... Men men, så är det då man skjuter upp allt och syr till sina egna barn när man egentligen borde sy till andra :-)

Kommentarer
Postat av: Emma

Du börjar vara "kvedut" i vecka 58 :-)



Synd att du inte fick stolönskemålen igenom.



Kul med Leos! Vi var där i söndags och Knut hade jättekul. Det märks att de utvecklas då man inte varit där på länge. Klättringen går som smort nu och han klättrar själv ända längst upp. Hoppas allt går bra med kidsen :-) Och hoppas huvudvärken har släppt!

2010-09-24 @ 09:59:51
URL: http://emsie.blogg.se/
Postat av: Martina

Det förstår jag, för mamma och pappa är ju alltid bäst om man får välja! Men mina föräldrar bor ju dock ca 5 mil härifrån men dom kommer ju dock ändå alltid på min första plats trots avståndet. Vad fint uggletyget var! Du är verkligen duktig både vad gäller att sy och att vara kreativ! :) Vad ska ni göra till veckan? Tänke ev hälsa på er någon dag och ta "ledigt" från pluggandet!

2010-09-24 @ 16:12:24
URL: http://litenlycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0