Fredag

Idag har vi varit i 3 timmar på Leos. Hade egentligen inte tänkt att vi skulle vara där riktigt så länge, det bara blev så :-) Trevligt va det i alla fall.
Alicia "lärde" sig att åka själv i den stora rutchkanan också, så hon va riktigt stolt över det :-)

Petrus kom och bytte bil med mig och tog barnen så fick jag mig en snabbrunda på stan. Hade egentligen tänkt att hitta nå fint till mig själv, men hittade ingenting.
Det är fasiken inte ens kul att köpa kläder till sig själv då man inte har den kroppsformen man önskar att man hade. Så nu har jag bestämt mig för att jag inte ska köpa nå kläder till mig själv föränn jag gått ner nåt kilo. Eller jo, vinterjacka måste jag få köpa mig...
Har ju egentligen gått ner gravkolina, men har ändå mycket mer fläsk nu än innan. Konstigt det där.
Jag kommer att fortsätta att äta mycket, det behövs då man ammar...men då jag skutat amma, då jäklar, då är det inte dessa megaportioner som jag faktiskt behöver nu.
Sen har jag tänkt att försöka röra på mig mer än vad jag gör nu. För lite motion har nog ingen dött av.

Tillbaka till stan, det va ju det jag skulle skriva om och inte vikten :-)
Hittade en sak till Molly som jag bara va tvungen att köpa. Vet att jag grämt mig så mycket om jag inte köpt den, och dessutom så behöver hon faktiskt en :-)


Tadaaa... Är den inte bara alldeles underbar!!?? Och huuuuur mjuk och gosig som helst.
Nu blir det att sy en lila igelkottsmössa till henne så att det matchar :-) Får nog även ta och sy nån rosa :-)
Men först måste jag sy alla måsten...

På tal om att "syning". Tror faktiskt att jag ska ta och sätta mig en stund vid maskinen nu. Måste ju få det gjort ju.

Trevlig helg allihop!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja visst är det underligt det där hur kroppen blir efter graviditeter, kilona försvinner ganska bra men fläsket det består! :P

Jättefin jacka du har hittat till Molly!Hon blir nog supersöt i den =)



2010-09-25 @ 09:59:51
URL: http://minahjartan.blogg.se/
Postat av: T, T & E

Tack själv! =)

Kläderna var bra i storleken. Hon kan nog ha dom ett bra tag. Vilket är väldigt bra. Dom var hur fina som helst. Tack igen!



Jo nu längtar jag efter att få sätta upp bokstäverna.

Men första ska vi måla om huset =) Blir nästa sommar!

2010-09-27 @ 19:17:31
URL: http://mtt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0