Helgen.

Det här har varit en innebandyhelg. Petrus har haft cup hela helgen och jag och flickorna har varit där och sett hela 3!! metcher! Kul att se han spela, speciellt då det är div1 och högt tempo. Sen att få se älsklingen göra mål är alltid kul också :-)

Nu ikväll så har Alicia fått göra negerbollar. Helt själv. Har förstås hjälpt henne att göra själva degen, men hon har hällt i ingredienserna och rullat alla bollar, så vissa är stora och vissa är små :-)

Molly fortsätter att vara den nya Molly. Visst, hon kan vara rasande arg vissa stunder, men det är väl rätt så normalt antar jag. Nu kan hon ligga säkert i 1 timma i babygymet och leka och greppa efter leksakerna där. Hon tycker att det är jättekul. Skönt också att kunna lägga ner henne och få nåt gjort istället för att bära, trösta och åter bära. Åh, jag är så glad att det här är över nu.
Trodde att jag redan älskade henne så mycket som det bara gick, men kärleken blir mer och mer för varje dag som går.

Symaskinen går varm nu också. Direkt gullungarna somnar för kvällen så går maskinen igång. Jag har en sån sylust och det är i stort sett det jag går och längtar efter hela dagarna. Det är så himla kul att sy!!! :-)
Förstår att ni blir lite less att se det jag sytt, men jag kan ändå inte låta bli att visa.

Det är ju så härliga färger och man blir så glad av dom:


Nu måste jag skynda mig till maskinen. Har ett x antal mössor som ligger och väntar på att bli klara :-)


Kommentarer
Postat av: T, T & E

Jag bara fastnade för den oranga haklappen!

Alla var superfina.

2010-09-12 @ 21:36:19
URL: http://mtt.blogg.se/
Postat av: T, T & E

Men fasen va smart. Det tänkte jag ju inte ens på!

Blir ju betydligt mycket billigare än att köpa helt nytt.

2010-09-13 @ 08:09:23
URL: http://mtt.blogg.se/
Postat av: Ida

Du är så duktig på att sy!! Jätte fina.

2010-09-13 @ 09:24:45
Postat av: mamma

du är verkligen duktig min kära dotter .jag är sååå stolt över dig.Önskar bara att din farmor fått uppleva detta .Hon skulle gilla det du gör.

Hoppas att många får upp ögonen på dessa fian saker.

2010-09-13 @ 21:09:55
Postat av: Sofia

Tycker du ska visa allt du syr, du är så himla duktig Emma!

2010-09-14 @ 10:28:10
URL: http://soffiloffans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0