Ho ho....

...har jag kvar några läsare här eller???!!!  ;-)



Idag så har Alicia varit på dagis medan jag och Molly varit på mammaträff. Trevligt. Vi va 5 mammor och 5 bäbisar och Molly va på strålande humör.
Har jag sagt att jag tror att det vänt för henne nu? Är dock rätt så försiktig med att säga det, för helt plötsligt har det väl vänt till det sämre igen.
I alla fall så har hon varit "bra" nu i ca en vecka. Helt underbart är det!! Visst, hon kan vara lite gnällig och så en stund på kvällen, men hon är ändå som en helt ny bäbis.
Jaja tillbaka till våran dag.

Direkt efter träffen så hämtade vi storasyster på dagis och efter det så har vi bara varit hemma och myst. Har ritat av lite mönster, klippt i tyger, plockat bort, haft besök av barnens faster, busat, lagat middag, sett idol mm...

Min mamma har också varit förbi en sväng. Hon hade fyndat en overall till Molly. Tyckte att den liknade väldigt den overall som vi redan har till henne (som både jag och Alicia haft)...och som ni ser så är dom ju också likadana :-) Hur stor är chansen egentligen :-)

 

Blev tipsad idag om dom här kopparna till ett bra pris, så dom har vi "klickat" hem :-)
Rörstrands Filippa K koppar.... Fina va?!



Nu ska jag strax börja fundera på sängen.
Imorgon ska jag eventuellt leka fotograf och fota en gravidmage...sen så ska jag och hämta ett paket med massa tyger. Jippi. Det är ju nästan som julafton :-) Så tvättmaskin och torktumlaren lär gå varma imorgon :-) Här ska sys!!!!

Natti.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad skönt för er alla att det börjar vända för molly.

Filippa K muggarna är toppen fina, jag har ett dussin av dem och älskar dem, det braiga är att det finns så många fina möster så att man kan blanda.

2010-09-09 @ 09:39:59
URL: http://maltelisa.blogspot.com
Postat av: Emmeli och Mio

Jag läser fortfarande :)



Så skönt att Mollys mage har blivit bättre!

Hon börjar väl vara kring 3 månader nu?

Det är konstigt det där hur det bara försvinner just vid den åldern :)



Och jättefina overaller!!

2010-09-09 @ 09:41:00
Postat av: T, T & E

Jag läser =)



Visst har ni varit på 3månaders kontroll?

Vad vägde lillan? Och hur lång?

2010-09-09 @ 12:13:42
URL: http://mtt.blogg.se/
Postat av: Martina

Så skönt om det börjar bli bättre för henne :) Riktigt fina muggar, skulle gärna vilja byta ut mina muggar till någonting nytt.. Men å andra sidan så är det mycket annat här hemma jag också vill byta uu. Det blir bara så dyrt att göra allt.. Skulle sitta fint med en drömvinst på lotto eller något sådant ;)

2010-09-09 @ 13:28:53
URL: http://litenlycka.blogg.se/
Postat av: Lisa

Vart beställde du dem förresten? Kopparna alltså?

2010-09-09 @ 16:11:37
URL: http://maltelisa.blogspot.com
Postat av: Linn, Ollis och Flis

jag läser me=) Vad sköngt att hon inte har lika ont i magen längre, håller tummarna att det är bestående nöjdhet (eller vad man säger=)!)



Vad vägde lillan och hur lång var hon då om ni vart på bvc?



mkt fina koppar, vart hittade du dem?



kram//Linn

2010-09-09 @ 22:32:46
URL: http://linndahlback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0