Jag har tur!!

Märkte precis att jag vann en till auktion på tradera igår kväll...

Body från nanoou

Tycker synd om säljaren då jag vann den för endast 2 kr... Men jag klagar absolut inte ;-)




Idag har varit en seg dag. Efter att vi lämnat Alicia på dagis så for vi hem. Jag åt frukost och sen gick vi och la oss... Sov nästan ända till det va dags att hämta Alicia igen. Underbart skönt. Huvudvärken som jag vaknade med i morse hade gått över efter våran långa powernap också...

På tal om dagis. Idag va första gången som Molly inte skrek när vi va där. Alicias ena dagisfröken va tvungen att kika i vagnen om det va nån där ;-) Åh vad jag längtar tills det här skrikandet är över.
Måste nog ända säga att jag tycker att det blivit något bättre.
Nu är hon nästan alltid nöjd dagtid och nattetid sover hon ju som sagt alltid. Hon somnar vid 22 och sover till 5 för att bara äta en slurk och somna om vid bröstet. Sen vaknar hon vid 8-9 igen då vi stiger upp... Är uppe en kort stund och vill sen sova igen. Så det är där vid 11-13-tiden som hon stiger upp på riktigt.
Hon kan faktiskt vara nöjd av att ligga och leka i babygymmet. Och att ligga och kika på storasyster är jättekul. Man märker verkligen kärleken mellan dom här 2 flickorna. Underbart att se!! :-)
Nånting som aldrig slår fel är att hon i stort sett alltid skriker då hon måste ligga i vagnen. Förstår verkligen inte varför, för det är ju det barn brukar gilla!!
Jag längtar till nästa vecka då vi ska på 3 månaderskollen. Tror att hon går upp som hon ska i alla fall, för hon börjar få valkar lite här och där. Supergulligt ;-)

Måste bara skriva upp det här för att själv inte glömma. Man glömmer ju så himla fort ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0