Tisdag.

Alicia va superpigg i morse och ville på dagis, men jag ringde ändå och sa att hon fick vara hemma med mig idag. Hela dagen har det varit full rulle och jag hade egentligen tänkt att vi skulle hitta på nåt kul, men det blev istället att jag städade skafferiet. Välbehövligt kan jag säga :-)

Vid middagstid så va det inte samma pigga tjej längre. Rätt så slut va hon då så hon somnade på våran säng... Hon fick sova ca 2 timmar, då väckte jag henne. Märkte då också att hon hade kissat i sömnen. Mindre kul. Så det va bara att slita av alla sängkläder + madrassen och tvätta.
Hon kunde inte riktigt förstå att hon hade kissat... "ursäkta mig..." blev hennes kommentar. Sötnosen min.
Nu ikväll lyckades jag övertala henne att få prova febern och då hade hon 39,1. Hoppas den minskar till imorgon och att inte vi andra blir smittade.

Våran lilltjej har numera blivit en stortjej och kan sitta med oss :-)


Kommentarer
Postat av: Martina

Vilken snygg tjej och vuxit har hon visst gjort sen sist! :)

2010-09-29 @ 21:05:16
URL: http://litenlycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0