Mini Me...

Jag vet att jag visat den här bilden förr, men jag gör det igen :-)



Tycker att det är såååå likt Alicia... :-)



Idag har varit en lugn dag här hemma. Fick trevligt besök på fm och sen har vi inte gjort så mycket vettigt här idag :-)
Har suttit endel med symaskinerna idag också och kunnat skicka iväg hela 3 beställningar. Skönt.
Hoppas på att hinna göra några imorgon också så slipper man stressa över det.
Sen ska jag bara njuta av mina fantastiskt barn :-)

Tänkte även uppdatera er om det här med Alicias cykel. Det blev inget cykelköp. Det enda som behövdes va lite luft i däcken, så ny cyklar hon snabbt som en raket och är sååå stolt över att hon faktiskt kan cykla! :-)

Ska alldeles strax krypa ner bredvid mina älsklingar och hoppas på en date med mr Blund.
Natti

Kommentarer
Postat av: mamma

jo här är det en kopia till Alicia som pratar i telefon

2010-09-16 @ 06:33:21
Postat av: Linn, Ollis och Flis

ja ni är verkligen lika!



va skönt att de bara var luft i däcken som behövdes så slapp ni köpa en ny cykel nu när säsongen för cyklande 'ändå snart är slut=)



kram

2010-09-16 @ 12:35:19
URL: http://linndahlback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0