Molly inlägg :-)

Idag blir ett litet Molly-inlägg.
I förrgår så va vi ju på 3 månaderskontrollen ju, har ju glömt att göra ett inlägg om det :-)
Hon växer då i alla fall och är fortfarande större än vad storasyster va vid samma ålder. Hon börjar till och med dra ifrån. Wow. Då behöver jag då inte oroa mig för att ha för lite mjölk i alla fall...
Så här ser hennes siffror ut nu:

Vikt 5785
Längd 62,5
(men jag skulle hellre säga ca 60....sån ut som att hon mätte väldigt snett)
Homf 42,5

Nu när vi lix har ett Molly-inlägg tänkte jag också stolt berätta att hon idag vände sig från mage till rygg. Både jag och Molly blev nog lika förvånade :-) Vi har hon rätt så sällan på mage, för att hon verkligen hatar det... men idag skulle jag ta lite bilder på henne...
Tror dom att det bara va en engångsgrej, det lär dröja innan hon kan det ordentligt.

Och med ett Molly-inlägg måste det ju också komma en Molly-bild. Eller hur?! :-)



Här har hon precis snurrat runt... Lite rädd blev hon nog ;-)

Kommentarer
Postat av: Linn, Ollis och Flis

tjoho...vilken liten söting...jo hon verkar då va lång=) vi mätte ollis då han var (3månader vägde han 7600g och var 66lång) och 3,5 månader...då vägde han 8085g och var 68,5 lång...hehe...så du har en lätt tös trots att hon är större än storasyster:)



okej Ellos...nej jag ska nog inte köpa (vi dricker inte kaffe) men de va tjusiga iaf:)



btw, oliver han enbart nästan rullat från mage till rygg (armen var svår att få fram) EN gång och det var typ förra veckan...så inte är hon nå senare gällande det iaf...snarare tidig=)

2010-09-10 @ 10:25:52
URL: http://linndahlback.blogg.se/
Postat av: signe

Hihi, vad rolig hon är, Alicia =) och vad fin teckning hon gjort!

Vi blir alltid lika glada när någon varit vid graven och hälsat på, det betyder verkligen jättemycket för oss att andra tar sig tid!

2010-09-12 @ 12:45:32
URL: http://theoholmgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0