Nya köksmöbler...

Har länge velat ha nya köksmöbler. Nu är jag så spyless på dom vi har...dom förstör hela köket tycker jag.
Gör mitt bästa för att övertala sambon, men det är inte lätt. Han vill vänta med alls och tycker inte att det är panik att göra nåt...
Fick jag bestämma så skulle det bli det här bordet:

Sen helst dom här storlarna som jag fyndat som bara väntar på att bli målade:

Men Petrus hatar pinnstolar, så därför har jag gjort ett kollage, där han kan få välja och vraka... Han får bestämma, men känne rjga han rätt så lår knappast nån av dom här duga heller.
Förstår ni vilket problem jag har :-) Haha...
Det ska inte alltid vara lätt.


Skulle även kunna tänka mig att ha olika stolar...
Här är ett exempel på hur det kan se ut.

Vad tycker ni bäst om?
Och framförallt Petrus - vad tycker du bäst om???

Kommentarer
Postat av: T, T & E

Jag bearbetar Micke här hemma om att vi måste ha oss ett runt bord. Skulle passa bäst till vårat kök.



Jag tycker absolut ni ska köpa det där första bordet och pinnstolarna till =)Skulle vara jättefint hos er.



Måste säga att det såg väldigt stökigt ut med massa olika stolar. Men det kanske bara är jag som är omodern =)

2010-09-22 @ 18:11:56
URL: http://mtt.blogg.se/
Postat av: Linn, Ollis och Flis

...det där bordet va supersnyggt...hos oss kör vi stilen (linn köper och bestämmer och anders monterar ihop...hehe,)



Jag tycker de där kläderna med uggletyget och rosa byxor, va mkt fina=) Du är duktig!



2010-09-22 @ 21:06:18
URL: http://linndahlback.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh vad fin ugglebodyn är! Jag älskar tyget!



Jag tycker också att det är roligt att ha olika stolar. Fast kanske inte så många olika som på bilden. 2-3 olika stolar tror jag på. Men jag vill ha bordet som är på bilden med de olika stolarna. Var har du hittat bilden?

2010-09-22 @ 21:45:27
URL: http://emsie.blogg.se/
Postat av: therese la

skitsnyggt bord....kan säga att jag oxåhar samma problem med min karl.....men det där med olika stolar detkan jag hålla med therse om att det såg lite stökigt ut....kram

2010-09-23 @ 10:00:25
Postat av: Lisa

Det fyrkantiga bordet var underbart! Vill själv ha något liknande men det kommer inte att hända då vi har för smalt kök. Angående stolarna tycker jag att ni ska satsa på några med träben, de i stål blir snabbt vingliga och snea.

2010-09-23 @ 11:16:13
URL: http://maltelisa.blogspot.com
Postat av: Johanna

Väldigt läckert bord! Pinnstolarna är snygga!! Hoppas ni kan komma överrens!

2010-09-23 @ 21:19:28
URL: http://minahjartan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0