Skärpning...

...från min sida. Har blivit alldeles för dålig på att uppdatera bloggen. Ska försöka att skärpa mig. 1 inlägg per dag borde jag ju faktiskt klara av :-)

Har nu 2 dagar i rad varit på besök...i 2 toppenfina hus, så just nu snurrar tankarna bara kring hem och inredning. Vad ska vi göra härnäst?!?! Är så mycket jag vill, men man ska ju ha pengar till det också, tyvärr.

Det är också mycket sömnad som snurrar runt. Har massor att sy :-) Både beställningar, till våra barn och presenter. Idag blir dock en syfri dag. Satt uppe hela kvällen igår och sydde, lite paus måste man ju nästan ta från det, annars kommer min nacke att knäcka...
Det här blev till igår:



Visst är det fint uggletyget!?! :-) Har tidigare inte satt saxen i tyget för jag har inte vetat vad jag ska göra med det, men det blev ju perfekt till en body.
Till det är det muddbyxor i stretchfrotté och dreggellapp i samma tyg :-)

Nu ska jag ögonshoppa lite på nätet. Drömma mig bort för ett ögonblick :-)

Kommentarer
Postat av: mormor

Molly var jättefin i denna dress. SUPER

2010-09-22 @ 06:28:36
Postat av: Johanna

Vad snyggt! Ser ju som köpt ut! Du borde satsa fullt ut på sömnad!!

2010-09-22 @ 07:53:41
URL: http://minahjartan.blogg.se/
Postat av: T, T & E

Superfin!



Visst blir man inredningssugen då man är hos någon som har toppfint =)

2010-09-22 @ 13:16:43
URL: http://mtt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0