Torsdag.

Idag fick vi ett snabbt besök av Alicias dagiskompis på morgonen. Hans mamma ville köpa en mössa till han, men det blev även en haklapp till lillasyster också :-)
Imorgon kommer dom igen för att betala och då stanna för en lite längre lekstund. Kul.

Annars så har vi haft en rätt så lugn dag här idag också. Har varit en tur till biblioteket och lånad böcker och kasettband :-) Så ikväll har Alicia somnat till Mora Träsk.

Hon har blivit en hejjare på att cykla men förstår inte riktigt hur man bromsar, så idag blev det en liten krasch + att det kunde blivit en mycket större krasch också :-) Tack och lov så klarade hon sig från den.

Molly har varit så glad idag. När jag suttit och sjungt "imse vimse spindel" så har hon skrattat högt åt mig. Flera gånger. Det är ju så underbart så att man gör sakerna om och om igen bara för att få höra den där klingande skrattet en gång till:-)

Då jag aldrig varit speciellt nöjd med våran vagn...eller rättare sagt, då jag i 3 år aldrig gillat färgen på våran vagn har jag nu bestämt mig för att byta vagn...eller byta sittdel i alla fall.
Har hittat en på blocket som jag verkligen vill ha, men jag känner på mig att det kommer att skita sig på nåt sätt. Det brukar vara min vanliga otur.
Så håll tummarna för mig, det kan behövas :-)

Sen tänkte jag ta och lägga in en liten före och efterbild igen.


Den här gräsliga stolen har stått hos oss så länge så att jag inte lägger märke till den längre. Hade förstås tänkt att fixa den direkt vi köpte den, men då jag inte gjorde det direkt så glömdes det bort...
Nu ser den ut såhär:


Bättre va!!
Tror faktiskt inte att jag ska måla om den heller, för det är lite charmigt då den är lite sliten tycker jag :-) men vi får se hur jag gör med det. Det kan ju ändras snabbt :-)

Nu ska jag snart gå och fortsätta med mitt lilla projekt. Håller på att sy en sak jag aldrig tidigare gjort. Spännande. Längtar så att få se det färdiga resultatet :-)

Natti.

(som vanligt så orkar jag inte läsa igenom det jag skrivit, så ni får stå ut med alla stavfel)

Kommentarer
Postat av: Ida

Vilken skillnad det blev på stolen, superfin blev den. Hoppas köpet bli genomfört.

2010-09-16 @ 23:13:34
URL: http://varatlillahjarta.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men sååå fin den blev

Tror att det var jag som köpte den en gång i tiden eller???

2010-09-17 @ 06:23:14
Postat av: mamma

tror inte att den behövs målas .....tycker som du ( förra inlägget var mitt)

2010-09-17 @ 06:24:19
Postat av: T, T & E

Jag vill bara ha ärliga åsikter. Då spelar det ingen roll om jag tycker om dom eller inte =)



Visst är det sjukt att det bara är 3 år kvar tills vi är 30.

Det smäller bara till så är vi snart pensionärer.

2010-09-17 @ 11:40:09
URL: http://mtt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0