11 månader.

Idag blir lillgumman 11 månader. Känns verkligen helt galet att hon snart blir 1 år. Kan inte förstå det alls faktiskt. Snart har jag ingen bäbis längre!

Har inte tid att sitta här vid datorn egentligen, för jag måste sy klart beställningarna jag har...men tänkte visa en bild på tjejerna...
Molly har ju fått 6 tänder nu och ser numera ut så här i munnen :-)



Visst är hon söt!! Och får samma härliga glugg som sin storasyster :-)

Varje gång någon påpekar att dom är lika varandra så säger jag "nej tycker du, dom är ju inte alls lika varandra" men nu när jag ser den här bilden tycker jag nog ändå att dom är det ändå :-)
Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Emma Lundmark

Hihi dom är ju jättelika :-)

2011-04-28 @ 07:30:35
Postat av: T, T & E

Ja hon är supersöt! Och lika är dom också =)

Har hon redan 6 tänder? =) Emilia har en halv. Ska bli spännande att se om hon också får en glugg. Theo har en =)

2011-04-28 @ 11:55:36
URL: http://mtt.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ser väldigt många likheter mellan tjejerna. Lika sockersöta båda två!

2011-04-29 @ 14:59:14
URL: http://malteemmet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0