Det bästa vi gjort på länge...

Hade skrivit ett lååångt inlägg tidigare som bara försvann.... Datorjä... Ja resten kan ni ;-)
Tar det igen, men denna gång lite nedkortat då jag inte orkar skriva allt igen :-)

Innan Molly fick eget rum så kunde hon vakna upp till 10 gånger på en natt. Nu sen hon sover i eget så vaknar hon endast EN gång. Då får hon komma över till våran säng, äta lite och sen somna om. Så att flytta hennes säng gjorde vi inte en enda dag för tidigt.

Inatt gjorde hon nåt hon inte gjort sen hon va liten. Hon hoppade över nattmålet och sov ända till kl 7. Jag vet att en såhär stor tjej egentligen inte ska behöva äta på natten, men vi är glada för allt vi får i henne, även om hon skulle vilja äta 5 gånger per natt!

Idag är det söndag. Veckans värsta och mest onödiga dag. Jag varkligen hatar söndagar!! Jag har alltid noll med energi och har en sambo som sitter fastklistrad framför tv:n. Denna jäkla sport alltså.
Hursomhelst. Idag är inte en vanlig söndag.
Jag har vaknat på ett strålande humör, stigit upp kl 7 för att inte väcka storasyster som fortfarande sover, plockat bort här hemma, satt igång en tvättmaskin och snart vikit klart all tvätt.
Petrus jobbar sista dagen innan han får ledigt i 8 dagar (jobbar 6 & ledig 8)
På ca 2 timmar så kommer päronen hit. Då åker vi mot inlandet, dom kommer att släppa av mig efter en bit så ska jag gå hem medan dom tar med sig småtrollen till stugan. Själv så ska jag sy så mycket jag bara kan och orkar!! :-) Vilken lyx!!

Nä nu ska jag inte fastna här. Ska ta och dricka upp mitt kaffe och fortsätta att vika tvätten.

Ha nu en trevlig söndag allihopa, det tänker då jag ha ;-)


Tänkte bjuda på nån bild också från dom senaste dagarna.








Kommentarer
Postat av: mormor

ÄLSKE BARN----Hoppas att du får en bra dag å att du får nåt gjort som du vill göra....vi ses snart

2011-04-17 @ 09:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0